"یوما" با موضوع دفاع مقدس روی آنتن شبکه یک می رود

فیلم تلویزیونی "یومّا" به کارگردانی صادق پروین آشتیانی جمعه دهم مهرماه از شبکه یک سیما پخش می شود.
کد خبر: ۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹ - 01October 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فیلم تلویزیونی "یوما" به کارگردانی صادق پروین آشتیانی جمعه یازدهم مهرماه ساعت 14:40 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در این فیلم تلویزیونی بازیگرانی نظیر حمیرا ریاضی، راعد تمیمی، امید ناخدا ایفای نقش کردند. برای این پروژه در مجموع 25 جلسه تصویربرداری پیش بینی شده بوده که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کل این 25 جلسه در روستای دغاغله و بخش نیسان شهرستان سوسنگرد انجام شده است.

"یوما" درباره مادری جنوبی است که در جستجوی فرزندان گم شده خویش است، فیلم در بحبوحه  حمله ارتش بعث عراق به خاک ایران و اشغال شهرهای مرزی از جمله سوسنگرد می گذرد و اتفاقات آن دوران را به تصویر می کشد.

عوامل تولید این کار عبارتند از: نویسنده: جابر قاسمعلی بر اساس طرحی از علی اصغر شادروان، مدیر تولید: علی اصلانی، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: کتایون درخشان وزیری، مدیر تصویربرداری: محسن گودرزی، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه، طراح گریم: محسن ملکی، طراح جلوههای ویژه میدانی: حمید سلیمانی، عکاس: مرتضی متقی، تدوین : آرش زاهدی اصل، موسیقی : محمد مهدی گورنگی، مدیر روابط عمومی: مهرزاد خلیقی.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار