نماهنگ «جاودانه‌های فجر» بازسازی خاطره‌انگیزترین سرودهای انقلاب از شبکه 2 پخش می‌شود

نماهنگ «جاودانه‌های فجر» با هدف یادآوری و بازسازی تصویری هشت قطعه از خاطره‌انگیزترین و معروف‌ترین سرودهای انقلاب از شبکه دو روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۴۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ - 02February 2015

نماهنگ «جاودانه‌های فجر» بازسازی خاطره‌انگیزترین سرودهای انقلاب از شبکه 2 پخش می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، این کلیپ که برای یادآوری و بازسازی تصویری سرودهای دهه فجر تولید میشود، توسط مهرداد همایان تهیه و کارگردانی شده و طی آن هشت قطعه از خاطرهانگیزترین سرودهای انقلاب (ایران، ایران، همه جا کفر و دروغ، بوی گل سوسن و یاسمن، الا معمار و طراح حرم، خمینی ای امام، به لاله در خون خفته، آمده موسم فتح ایمان، هوا دلپذیر شد) در دو قطعه پنج دقیقهای به نحو زیبا و جالبی با یکدیگر تلفیق شدهاند.

این اشعار توسط «گروه بین المللی تواشیح هدی» بازخوانی شده و برای اجرای سرود «ایران ایران» از آقای رضا رویگری استفاده شده است.

این نماهنگ با حفظ اصل آثار و استفاده از تصاویر متنوع و در کنار هم قرار دادن سرودها در قالب اثری واحد احساس تنوع و پویایی را در مخاطبان ایجاد میکند.

گنجاندن محتوای ارزشی و با قدمت انقلاب در یک فرم نو، استفاده از جلوههای بصری و رنگهای شاد و تدوین با ریتم تند از ویژگیهایی است که این نماهنگهای خاطره انگیز را برای مخاطبان جذابتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها