معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد استان سمنان:

اخلاص مهمترین ویژگی سردار «قاسم سلیمانی» بود

حجت الاسلام «هادی ابراهیمی» گفت: اخلاص مهمترین ویژگی سردار «قاسم سلمیانی» بود، چرا که هیچگاه در صف اول قرار نمی‌گرفت و کمتر در فیلم‌ها مشاهده می‌شد، اما حضورش در همه جا تاثیرگذار بود.
کد خبر: ۳۸۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 19February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «هادی ابراهیمی» معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد استان سمنان در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، راه مستقیم را همان راه شهدا دانست و اظهار داشت: راه مستقیم یعنی همان راهی که شهید سلیمانی طی کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی اخلاص را مهمترین ویژگی آن سردار شهید دانست و گفت: اخلاص بالاترین ویژگی آن شهید بود، چرا که هیچگاه در صف اول قرار نمی‌گرفت و کمتر در فیلم‌ها مشاهده می‌شد، اما حضورش در همه جا تاثیرگذار بود.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم مربوط به شهادت، تشییع و خاکسپاری و بزرگداشت سردار سلیمانی در سراسر کشور، این مهم را ناشی از عظمت آن سردار شهید و عزتی که خداوند به او عطا فرموده بود، دانست.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشان داد که برای جنایت و دشمنی خود با مردم ایران مرزی قائل نیست.

وی ویژگی دیگر شهید سلیمانی را شجاعت دانست و گفت: او برای تمام مردم دنیا به شجاعت شناخته شده بود؛ بحث اسلام و شیعه نیست، همه شیفته آن شهید بودند؛ این همان راه مستقیمی‌ است که همه دنبالش هستند و به عنوان الگو تعریف می‌شود.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با اشاره به اینکه ابومهدی مهندس در جبهه های حق علیه باطل تا پایان عمر پربرکتش همچنان دوشادوش و همرزم سردار سلیمانی بودد و همراه ایشان به مقام شامخ شهادت نائل آمد، افزود: به برکت خون این شهدا، شاهد آغاز پایان حضور نظامی آمریکا در منطقه خواهیم بود.

وی در خصوص انتخابات  دوم اسفند خاطر نشان کرد: مجلس قوی از مولفه‌های داشتن کشوری قوی است، که با یاری خداوند، در انتخابات دوم اسفند شاهد شکلگیری یک مجلس قوی باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیاز امروز کشور و انقلاب داشتن یک مجلس قوی است که عزت، سربلندی و حرکت پرشتاب به سمت جلو را تضمین کند، تصریح کرد: ملت است که مجلس قوی را می‌سازد و همه باید به عنوان سرباز نظام در این عرصه‌ با هدف تداوم قدرتمندانه نظام اسلامی، حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار