حزب الله لبنان:

مواضع شجاعانه مردم عراق، حرف دل امت عربی و اسلامی است

حزب‌الله لبنان در بیانیه از تظاهرات میلیونی مردم عراق در اعتراض به اشغالگری آمریکا در این کشور، آن را موضع شجاعانه و راسخ دانست.
کد خبر: ۳۸۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ - 24January 2020

مواضع شجاعانه مردم عراق، حرف دل امت عربی و اسلامی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تظاهرات ضد آمریکایی مردم عراق را ستود و اعلام کرد که عراقی‌ها بار دیگر اشغالگری آمریکا در کشورشان را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: تظاهرات میلیونی عراقی‌ها که خیابان‌ها و میادین شهر بغداد را پر کرده بود، نشان داد که مردم آزاد و بزرگ‌منش هرگز به این راضی نمی‌شوند که اشغالگر بر خاک وطنش چنبره بزند».

به گزارش المنار، حزب مقاومت اسلامی لبنان از تظاهرات امروز عراقی‌ها استقبال کرد و گفت‌: «مواضع راسخ و شحاعانه‌ای که پایخت عراق امروز شاهد آن بود، حرف دل امت عربی و اسلامی است که از اشغال‌گری آمریکا و هیمنه این کشور بر تصمیمات و منابع این امت به تنگ آمده است».

ده‌ها هزار نفر از مردم شهر‌های مختلف عراق از صبح امروز جمعه (چهارم بهمن) برای شرکت در تظاهرات ضد اشغالگری آمریکا خود را به تقاطع دانشگاه بغداد نزدیک منطقه «الجادریه» رساندند و تظاهرات میلیونی برپا کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار پایان دادن به اشغالگری آمریکا و ترور‌های این کشور در عراق شدند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار