امام‌جمعه موقت الشتر مطرح کرد؛

تحقق آرمان‌های ملت ایران در «12 فروردین»

حجت‌الاسلام پرویز صالحی گفت: 12 فروردین 1358 روز تحقق آرمان‌های ملت ایران و روز احقاق حق و پیروزی حق بر باطل بود و در این روز ملت ایران با دادن رأی «آری» به جمهوری اسلامی ایران، مهر تأییدی بر این نظام و انقلاب زدند.
کد خبر: ۳۳۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ - 29March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد ، حجت الاسلام «پرویز صالحی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: ملت با بصیرت ایران در این روز در یک همه پرسی تاریخی به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی افزود: 12 فروردین 1358 روز تحقق آرمان‌های ملت ایران و روز احقاق حق و پیروزی حق بر باطل بود و در این روز ملت ایران با دادن رأی آری به جمهوری اسلامی ایران مهر تأییدی بر این نظام و انقلاب زدند.

صالحی با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت، افزود: از مردم می خواهیم  که در این روز با طبیعت مهربان باشند و از تخریب طبیعت جلوگیری کنند.

حجت الاسلام صالحی گفت: طبیعت از بزرگترین نعمت های خداوند است که به بشر و سایر جانداران بخشیده است که باید با مراقبت از آن به نسل های آینده منتقل شود.

امام جمعه موقت الشتر با اشاره به سیل اخیر بیان کرد: در آغاز سال جدید آنچه کام ملت را تلخ کرد کشته شدن تعدادی از هموطنان و خسارات ناشی از سیل اخیر در استان های سیل زده بود که ماهم به نوبه خود این مصیبت را به ملت ایران و بویژه خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت عرض می کنیم.

وی این سیلاب را نتیجه بد رفتاری انسانها با طبیعت دانست و تصریح کرد: نمونه این بدرفتاری‌ها پر کردن کانال دروازه شیراز و مواجه شدن و گرفتار شدن مردم در سیلاب اخیر بود

حجت الاسلام پرستویی  با بیان اینکه  زیر آب رفتن شهر آق قلا به دلیل قطع درختان جنگلی آن منطقه بود، تصریح کرد: از همدلی ملت ایران و همچنین نیروهای مسلح که با تمام توان در این حادثه امدادرسانی کردند تشکر می کنیم.

امام جمعه الشتر با اشاره به لزوم همدلی مسئولین  ارگانها و نهاد هادی مختلف در کمک رسانی به سیل زدگان ادامه داد: مسئولین باید از این پس با کار کارشناسی و بررسی دقیق عمل کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

وی با اشاره به مناسبت های پیشرو در ماه رجب گفت، معبث یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است چرا که در این روز با معبوث شدن حضرت محمد(ص) به پیامبری، حجت بر بشریت اتمام شد و دین اسلام به عنوان تأیید کننده سایر ادیان الهی و کاملترین دین معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها