سردار زاده کمند در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع از امنیت کشور هزینه هایی را به همراه دارد

جانشین هماهنگ کننده نیروی انتظامی ضمن تسلیت به خانواده شهدای سانحه هوایی ناجا اظهار داشت: خطرات در نیروی انتظامی همیشه وجود دارد و هرچند شهادت این عزیزان ضایعه بزرگی است اما دفاع از امنیت کشور هزینه هایی را نیز به همراه دارد.
کد خبر: ۳۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ - 14October 2014

دفاع از امنیت کشور هزینه هایی را به همراه دارد

سردار زاده کمند جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: صبح امروز چهار تن از مدیران نیروی انتظامی و سه نفر از کادر پروازی هواناجا تشییع شدند که این به معنی آن است که راه شهادت در نیروی انتظامی باز است.

زاده کمند تصریح کرد: "سردار سرتیپ پاسدار شهید عبدالعلی صادقی" مدیر کل ایمنی بازرسی کل بوده و در این ماموریت برای بررسی مسائلی که در شرق کشور وجود دارد به آن منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کلیه شهدا از کارشناسان عملیات و بازرسی بودند خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه در نیروی انتظامی این است که کلیه پرسنل این عهد را با مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران بسته اند که تا پای جان برای ارتقا امنیت مردم در اقصی نقاط کشور ایستادگی کنند و چنین اتفاقاتی در نیروی انتظامی  تلخ اما اجتناب ناپذیر است.

جانشین هماهنگ کننده نیروی انتظامی در پایان گفت: بررسی های کامل در خصوص علت اصلی سقوط هواپیما صورت نگرفته است اما آن چه قطعیت دارد عدم اقدام تروریستی می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها