مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران:

احترام به سوسنگرد احترام به شهیدان است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: احترام به سوسنگرد احترام به همه شهیدان به خون‌خفته‌ای است که خونشان را برای اسلام و اعتلای کلمه «الله» فدا کردند.
کد خبر: ۲۶۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ - 15November 2017
احترام به سوسنگرد احترام به شهیدان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «سید مجتبی موسوی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران ظهر امروز در همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» که در سالن جهاد کشاورزی استان مازندران برگزار شد، با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) و همچنین جان‌باختن جمع کثیری از هموطنان در زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: مردم کرمانشاه در زمان جنگ میزبان خوبی برای رزمندگان بودند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادسازی سوسنگرد افزود: احترام به سوسنگرد احترام به همه شهیدان به خون‌خفته‌ای است که خونشان را برای اسلام و اعتلای کلمه «الله» فدا کردند.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: مردم مازندران در دو سنگر آزادسازی و بازسازی سوسنگرد همت کردند که این تلاش قابل تقدیر است.

 مسئولحوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران عنوان کرد: دشمن به دنبال نابودی انقلاب اسلامی است و چون موفق نشده است به دنبال از بین بردن محتوای انقلاب است و باید بداند در هیچ زمینه‌ای موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها