بکوشید تا با تخصص همراه با تعهد، کشور را از وابستگی نجات دهید

شهید ابوالفضل احمدی محمدآبادی در وصیت‌نامه‌اش نوشت: بکوشید تا با تخصص همراه با تعهد، کشور را از وابستگی نجات دهید که استقلال واقعی بدون استقلال اقتصادی معنای کامل ندارد و این وظیفه شماست که کشور را به استقلال واقعی برسانید.
کد خبر: ۲۴۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ - 24June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ابوالفضل احمدی محمدآبادی سال 1345 در روستاى محمدآباد كوير از توابع شهرستان آران و بيدگل چشم به جهان گشود.

از شش سالگى در مدرسه شهيد استادى همان روستا مشغول تحصيل شد و بعد از طى دوره راهنمايى، به ‏دليل فقر مادى يك سال به كار كشاورزى پرداخت و بعد براى ادامه تحصيل به دبيرستان امام خمينى (ره) كاشان رفت و در رشته رياضى موفق به اخذ ديپلم شد.

او در تابستان، قالى مى‏ بافت و پول آن را براى تحصيل پس ‏انداز مى ‏كرد. با شروع انقلاب اسلامى، فعاليت‏هاى خود را در كتابخانه، پايگاه و جهاد سازندگى شهرستان كاشان شروع كرد. او در برگزارى جلسات مذهبى و ارشاد نسل جوان روستا بسيار فعّال و از نفوذ كلام خوبى برخوردار بود. او در پاكى و صداقت زبان زد همگان بود.
 
بکوشید تا با تخصص همراه با تعهد، کشور را از وابستگی نجات دهید

ابوالفضل فردى فهيم، تيزهوش و از افراد فعال و پركار در جبهه بود كه حتى در جبهه، موفق به اخذ گواهى‏ نامه رانندگى شد. ابوالفضل از طريق بسيج در دو نوبت به جبهه اعزام شد و در عمليّات والفجر 3 و 4 حضورى فعال داشت. آخرين مسئوليت او در جبهه، مسئول انتشارات لشكر 14 امام حسين عليه‏السلام بود كه بالاخره در منطقه آموزشى سد دز در 1364.06.11 به درجه رفيع شهادت نائل آمد.  

وصيت نامه شهيد ابوالفضل احمدی محمّدآبادی

بسم الله الرحمن الرحیم
 
«قل إنَّ الموتَ الَّذی تَفرّونَ مِنهُ فانَّه مُلاقیکم» بگو به درستی که آن مرگی که از آن می گریزید پس آن ملاقات کنندة شماست «أینَ ما تَکونوا یُدرککُمُ المَوت» هرجا باشید مرگ شما را در می یابد

به نام اللّـه آن جـان بخـش دل هـا
صفـای هـر دل و نـور روان هــا

خداوندی که رحمان و رحیم است
به موجودات هستی او کریـم است
 
الهـی  از  گنــه مــن شرمســارم
در این درگـه دگـر رویـی نـدارم

با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم امام زمان (عج) و با سلام بر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی. بنا به وظیفه شرعی که هر مسلمان باید وصیت نامه داشته باشد بر آن شدم که چند کلمه ای هر چند مختصر به عنوان وصیت بر روی  کاغذ بیاورم.

 اول از همه چند کلمه با مردم و آن این که قدر این انقلاب و رهبری را بدانید و حامی و پشتیبان آن باشید چرا که این انقلاب، اسلام اصیل و واقعی را به ما معرفی نمود و ما را از منجلاب فساد نجات داد و به سوی حق راهنمایی کرد. با خود بیندیشید اگر این انقلاب شکل نگرفته بود و اوضاع به همان منوال سابق پیش می رفت حالا ما چه بودیم، مادران و خواهران ما به چه صورت بودند، جوانان اوقات خود را در کجا می گذراندند که الحمدلله با انقلاب ریشه همه فسادها کنده شد.

پس با شرکت خود در دعای کمیل، توسل، ندبه و به خصوص نماز جماعت دست به دعا بردارید تا إن شاء الله خداوند متعال به فضل و کرم خود ، این انقلاب و رهبری را برای مسلمین حفظ نماید و اما ای دانش آموزان عزیز، امیدان آینده کشور، ای دانندگان کشور، در آینده بیدار و به هوش باشید و بکوشید تا بتوانید به نحو احسن دروس خود را ادامه دهید و در کنار دروس، اصول اعتقادی را فرا گیرید تا در آینده بتوانید در برابر افراد از خدا بی خبر ایستادگی کرده و مجال حضور به آن ها ندهید.

بکوشید تا با تخصص همراه با تعهد، کشور را از وابستگی نجات دهید که استقلال واقعی بدون استقلال اقتصادی معنای کامل ندارد و این وظیفه شماست که کشور را به استقلال واقعی برسانید. ای پدر بزرگوار و ای مادر مهربان، از شما حلالیت می طلبم. ای پدر و مادر عزیز در طول عمر، برای بزرگ کردن و تربیت من زحمات فراوانی متحمل شده اید إن شاء الله که خدا به شما اجر بدهد و از این که زحمات شما به هدر نرفته است خوشحال و راضی باشید. ای پدر و مادر عزیز، از این که در طول عمر بسیار نافرمانی شما را کرده ام و موجب ناراحتی شما شده ام جداً عذر می خواهم و تقاضای بخشش دارم.


نمی گویم در شهادت من ناراحت نباشید و گریه نکنید که این حق مسلم شماست ولی تقاضا دارم کاری که دشمن را شاد می کند انجام ندهید و بدانید مردن حق است و هیچ کس زودتر از موعد مقرر از دنیا نمی رود پس چه بهتر که انسان خود به استقبال مرگ رفته و مرگ با عزت و شرف را انتخاب کند.

خواهران و برادران عزیز، تقاضای حلالیت دارم  از خواهران بزرگتر به خاطر زحماتی که در بزرگ کردن من متحمل شده اند و از خواهران کوچکتر و برادر به خاطر ناراحتی هایی که به واسطة من داشته اند و اذیت هایی که از طرف من بهآن ها رسیده، تقاضای حلالیت دارم و إن شاء الله که می بخشند.

إن شاء الله خدا به شما صبر عنایت فرماید و شما را به تقوا و انجام احکام اسلامی و حجاب سفارش می کنم و اما سخنی هم با  انجمن اسلامی، جمعی که مسئولیت سنگین و مهم شناساندن اسلام و انقلاب را به عهده دارند؛ بدانید که وظیفة شما تنها امر به معروف نیست بلکه همیشه امر به معروف و نهی از منکر با هم است پس به حکم مسلمان بودن موظفید نهی از منکر کنید و جلوی فساد را بگیرید.

نگذارید نونهالمان بی گناه در دام شیطانی بعضی افراد مفسد قرار گیرند. و ای پدران، مواظب بچه های خود باشید و با همکاری جدی با انجمن اسلامی ریشه چند مفسدی که در دِه وجود دارد بکَنید و بگویید به ما چه مربوط که ضربه اش را می خورید. از کلیه اقوام و دوستان و آشنایان تقاضای حلالیت دارم واگر کسی حقی دارد می تواند از پدرم طلب کند که إن شاء الله پدرم هم این را قبول می کند و یا این که ببخشد چرا که در روز قیامت هیچ کس قادر به دادن حق کسی نیست. به امید دیدار در روز قیامت با سرافرازی و سعادت ابدی در جوار انبیا و اولیاء خدا.  

والسّلام

پاسدار وظیفه ابوالفضل احمدی محمد آبادی

 روحش شاد و یادش گرامی
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار