بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس بمناسبت روز قدس:

تاریخ جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها را در صفحات خود ثبت می‌کند

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس در بیانیه‌ای خواستار حضور گسترده مردم ایران اسلامی به ویژه زنان فرهیخته، ایثارگر و خانواده‌های شهدا در راهپیمایی روز قدس شد.
کد خبر: ۲۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ - 24July 2014

تاریخ جنایات ضدبشری صهیونیست‌ها را در صفحات خود ثبت می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این بیانیه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه کشتار زنان و کودکان بیدفاع و بیگناه آمده است: تاریخ این جنایات ضدبشری را بر صفحه خود ثبت میکند و خونهای بی گناهان غزه در آیندهای نه چندان دور آرزوهای سرمداران این رژیم را به زبالهدان تاریخ خواهد سپرد؛ چون وعده خداوند هم پیروزی حق بر باطل است.

این بیانیه با اشاره به واکنش مردم در بسیاری از نقاط جهان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یادآور شده است: متاسفانه کشورهایی که همواره دم از حقوق بشر میزنند در قبال این جنایات آشکار سکوت کرده یا بسیار منفعلانه عمل میکنند و این کار آنها نشان میدهد حاضر نیستند منافع خود را با موضعگیری در برابر رژیم غاصب صهیونیستی با چالش روبرو کنند حتی اگر قرار است عده زیادی بیگناه قربانی شوند و از سوی دیگر معلوم نیست مجامع بینالمللی هم تا کی میخواهند نسبت به وظایف خود بیاعتنا باشند.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاعمقدس در ادامه این بیانیه آورده است: با توجه به این فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی: «ما معتقدیم کرانه باختری نیز باید مانند غزه مسلح شود و کسانی که علاقهمند به سرنوشت فلسطین هستند در این زمینه فعالیت کنند تا رنج و محنت مردم فلسطین، در پرتو دست قدرتمند آنها و ضعف دشمن صهیونیست کاهش یابد». زنان کشورمان با حضور باشکوه در راهپیمایی، با زنان و کودکان غزه ابراز همدردی خواهند کرد و به عنوان پشتیبانی معنوی حمایت خود را از غزه به ویژه زنان آزاده این سرزمین ستمدیده اعلام خواهند کرد.

در پایان بیانیه آمده است: زنان غزه در کنار مردان این سرزمین مظلوم تا آخرین قطره خونشان مقاومت میکنند و در این راه عده زیادی هم از آنها به شهادت رسیده یا زخمی شدهاند و با وجود از دست دادن برخی یا همه اعضای خانواده خود، از پیروزی بر صهیونیستها ناامید نیستند و مثل همیشه پیروزی واقعی نصیب آنها خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار