استقبال و وداع مردم رامیان با پیکر مطهر یکی از شهدای حادثه «میرجاوه»‌

مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهید سرباز «معین بیانی» که در درگیری با اشرار در حادثه «میرجاوه» استان (سیستان بلوچستان) به شهادت رسیده بود، امروز در زادگاهش شهرستان رامیان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ - 29April 2017
به گزارش دفاع پرس از گلستان،  مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر شهید سرباز «معین بیانی» که در درگیری با اشرار در حادثه میرجاوه استان سیستان بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز با حضور مردم، خانواده‎های شهدا و شماری از مسئولان در مسجد جامع روستای گلند رامیان برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید نیز فردا ساعت 9 صبح از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رامیان برگزار و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش منتقل می‏‌شود.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید نیز در زادگاهش از ساعت 10.30 دقیقه صبح فردا از مسجد جامع روستای گلند تا گلزار شهدای دلند برگزار می‎شود.

سرهنگ ولی الله رضایی نژاد فرمانده مرزبانی استان گلستان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: شهید سرباز «معین بیانی» پنجمین شهید گلستانی مرزبانی کشور است.

وی افزود: مرزبانان شهدای زنده هستند و سرباز معین بیانی سرباز مدافع ارزش‎ها و خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و پنجمین شهید گلستانی مرزبانی کشور از سال 88 تاکنون است که جان مقدسش را فدای خاک پاک مینه کرد.  

فرمانده مرزبانی گلستان تصریح کرد: قبل از این نیز شهیدان سنچولی، پایمرد،لکزایی، جر نیز خون پاکشان را فدای میهن و دفاع از ارزش‎ها کردند.     

وی یادآور شد: مرزهای پاکستان همیشه ناامن بوده و این کشور هیچ‎گونه نظارتی بر مرزهایش ندارد و مرزبانان جان برکف نیروی انتظامی همیشه آماده دفاع از مرزها هستند.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار