ابراهیم عزیزی مطرح کرد

لزوم حمایت ویژه مجلس از بسیج سازندگی برای تحقق اهداف عالی انقلاب

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به مطالبه اصلی جهادگران از مجلس، گفت: مجلس شورای اسلامی با حمایت ویژه از بسیج سازندگی می‌تواند حلقه مفقوده این زنجیر برای تحقق اهداف عالی انقلاب در مناطق کم برخوردار باشد.
کد خبر: ۲۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷ - 16July 2014

لزوم حمایت ویژه مجلس از بسیج سازندگی برای تحقق اهداف عالی انقلاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «ابراهیم عزیزی» مسئول سازمان بسیج سازندگی در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد انجمن خیریه کریم اهل بیت(ع) با اشاره به ابعاد گروههای جهادی، گفت: حرکتهای جهادی از ابتدا شکل اعتقادی و خودجوش داشته و سازمان بسیج سازندگی مسئولیت سازماندهی را برعهده دارد، هم اکنون نیز 3هزار گروه جهادی فعال هستند.

وی در ادامه درخصوص نقش این جهادگران تصریح کرد: گروههای جهادی به عنوان بازوان توانمند در مناطق محروم، با حمایت بیش از پیش میتواند منشا خیر و برکت بوده در حوزه تربیت نیروهای انقلابی به منظور رویش های جدید انقلاب اسلامی، این گروهها به عنوان یک مولد نیروی انسانی شوند.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به مطالبه اصلی جهادگران از مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی نیز با حمایت ویژه از بسیج سازندگی میتواند حلقه مفقوده این زنجیر برای تحقق اهداف عالی انقلاب در مناطق کم برخوردار باشد.
 
گروه جهادی دبیرستان شیخ مفید بیش از 10سال در استانهای لرستان و سیستان و بلوچستان در عرصههای فرهنگی و آموزشی و عمرانی خدمات شایان ذکری به مردم این مناطق ارایه کرده است.
 
نظر شما
پربیننده ها