حجت‌الاسلام انصاری:

اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی راه حل مقابله با دشمنان است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی را راه حل مقابله با دشمنان دانست.
کد خبر: ۲۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱ - 08July 2014

اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی راه حل مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پنجمین محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) با حضور حجتالاسلام والمسلمین «محمدعلی انصاری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در مرکز آموزشهای تخصصی پدافند هوایی برگزار شد.

حجتالاسلام انصاری در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه رمضان و تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: به یاری خداوند و با هدایتهای مقام معظم رهبری در کشور ما ملت قرآن دوست به معانی بلند قرآن توجه دارند و یکی از نتایج این توجه این است که در دنیا حکومتی تشکیل دادهایم که قوانین و مقررات آن بر مبنای اسلام واقعی و آیات نورانی کلام وحی است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی گفت: امروز دشمنان  نظام جمهوری اسلامی ایران از دو طریق قصد ضربه زدن به کشور را دارند؛ چرا که به این نتیجه رسیدهاند که ملتی که مفاهیم ارزشمند قران را میفهمد قابل شکست دادن نیست؛ پس حربه اول آنها قرار دادن کشور در تنگنا و تحریم اقتصادی است و تهدید دوم تهی کردن ذهن ملت از تعالیم قرآنی است.

وی ادامه داد: در مورد اول با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و طرح مسئله اقتصاد مقاومتی به این معنی که اقتصاد کشور طوری پیش برود که متکی بر خود و توان داخلی باشیم و از سرمایههای داخلی بهطور مناسب استفاده کنیم انشاءالله از میدان مبارزه با این ترفند دشمن، مانند همیشه سربلند بیرون خواهیم آمد.

انصاری در ادامه با اشاره به تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمن افزود: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم قصد هدف قرار دادن هویت، اخلاق، استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت ایران را دارد و از ابزارهای مختلفی همچون ماهوارهها، فضای مجازی و حتی اسباببازی کودکان در این راه بهره میبرد، ولی با این وجود مردم کشورمان با تبعیت از ولایت فقیه و با حضور در عرصههای مختلف و شرکت در اینگونه محافل و مجالس مکر دشمنان را بی اثر میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار