ماموستا شیرزادی:

جریان تکفیری در لباس دفاع از دین منافع غربی ها را تأمین می کند

امام جمعه مریوان گفت: جریان های تکفیری و گروه های افراطی در هیچ مذهبی جایگاه و ارزشی ندارند و هدف آن ها تنها تخریب چهره ی اسلام و مسلمین است.
کد خبر: ۲۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ - 08July 2014

جریان تکفیری در لباس دفاع از دین منافع غربی ها را تأمین می کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کرد تودی، ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان در حاشیه نشست جمعی از امامان جمعه و ماموستایان اهل سنت کردستان در سنندج گفت: تنها هدف گروه های افراطی و تکفیری در منطقه تخریب چهره اسلام به فرمان امپریالیسم و یهود است.

ماموستا شیرزادی تصریح کرد: جریان های تکفیری و گروه های افراطی در هیچ مذهبی جایگاه و ارزشی ندارند و هدف آن ها تنها تخریب چهره ی اسلام و مسلمین است.

امام جمعه مریوان اظهار داشت: امروزه گروهک تروریستی داعش با به راه انداختن جنگ، درگیری، کشت و کشتار و تعرض به جان و مال و نوامیس مردم و استفاده از خشن ترین، زشت ترین و متنفرترین روش ها با مخالفان خود را به عنوان دفاع از اسلام و توحید مطرح می کنند.

وی خاطرنشان کرد: جریان های تکفیری خطر بزرگی برای جهان اسلام بوده و وجود این جریان ها مژده بزرگی برای دشمنان اسلام محسوب می شود، متاسفانه برخی دولت های مسلمان به عواقب حمایت خود از این جریان های تکفیری و تروریست های داعشی بی توجه بوده و نمی فهمند که بلاخره آتش این فتنه ای که این ها به پا کرده اند دامن همه آن ها را خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار