مسئول امور بین الملل زنان در مجمع جهانی اهل بیت(ع):

هراس غرب از قدرت فرهنگی و معنوی زن محجبه مسلمان است

مسئول امور بین الملل زنان در مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: غرب نه تنها از زن مسلمان بلکه از "زن مسلمان محجبه" هراس دارد که این هراس برگرفته از حجاب و عفت زن مسلمان است که دنیایی از سعادت را به بشریت اهدا می کند.
کد خبر: ۲۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸ - 07July 2014

هراس غرب از قدرت فرهنگی و معنوی زن محجبه مسلمان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیج، ایران رکن آبادی مسئول امور بین الملل زنان در مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه ریشه اسلام هراسی غرب، موضوعی تاریخی است و منحصرا مبتلا به جامعه امروز ما نیست، افزود: در سیر اسلام ستیزی غرب و هراس از تمدن و فرهنگ اسلام، زن مسلمان به عنوان یکی از عناصر مهم و در عین حال تأثیرگذار در تمدن و پیشرفت فرهنگ اسلامی، در آماج تهدیدات فرهنگی دشمن قرار دارد.

هجوم غرب به مهم ترین المان اسلامی/ قدرت تبلیغی بالای حجاب زن مسلمان

وی افزود: تغییر فرهنگ و نگرش زن مسلمان از اهداف غرب برای غلبه و تسلط به تمدن اسلامی به شمار می رود که امروزه توسط رسانه های غربی به ویژه برنامه های ماهواره ای صورت می گیرد.

این کارشناس مسائل مذهبی، هجوم به المان های اسلامی را یکی از راهکارهای غرب در  بحث اسلام ستیزی دانست و افزود: زن مسلمان و حجاب او، مهم ترین المان های اسلامی محسوب می شوند که تأثیر مثبتی چون انسجام اسلامی، دوری از فساد و تباهی جامعه و فساد خانواده، تبلیغ دین اسلام در دنیا را نیز با خود به همراه دارد.

 رکن آبادی، نقش تبلیغی حجاب زن مسلمان در جهان را از مهم ترین نتایج حجاب در عرصه بین المللی دانست و گفت: حجاب زن مسلمان، علاوه بر اینکه تأثیر بسیار مثبتی در سالم سازی و اصلاح جهان دارد، جلوی منافع غرب را می گیرد.

 

هراس غرب از زن مسلمان محجبه

وی با تأکید بر اینکه  غرب نه صرفا از زن مسلمان که از "زن مسلمان محجبه" هراس دارد، افزود: این هراس برگرفته از حجاب و عفت زن مسلمان است که دنیایی از سعادت را به  بشریت اهدا می کند.

مسئول امور بین الملل زنان در مجمع جهانی اهل بیت (ع) تصریح کرد : هراس غرب از قدرت فرهنگی و معنوی زن محجبه مسلمان است که حجاب را به عنوان نقض حقوق بشر تعریف می کند، در واقع آنها با سوء استفاده از قوانین حقوقی برای کسب منافع استکبار جهانی استفاده می کنند.

عدم تشکیل خانواده مهم ترین پیامد سوء ماهواره

این کارشناس مسائل فرهنگی، در ادامه  نخستین اثر سوء استفاده از  برنامه های ماهواره ای را ترویج بدحجابی و بی حجابی و از بین رفتن حیا در جامعه  عنوان کرد و افزود: متلاشی شدن بنیان خانو اده  این مورد بزرگ می تواند سرمنشاء متلاشی شدن کانون خانواده و بدتر از آن عدم تشکیل بنیان خانواده باشد.

وی  از دیگر پیامدهای برنامه های ماهواره ای را  تأثیر سوء آن بر روابط زن و مرد دانست و گفت:  اینگونه برنامه ها شکننده روابط عاطفی مقدس بین زن و شوهر است که از لوازم  استحکام و تقویت بنیان خانواده و رشد و تعالی فرزندان به شمار می آید.

نظر شما
پربیننده ها