عابدینی خبر داد

نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست‌نگاری فرهنگی اساتید بسیجی در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود

مسئول حوزه تحول در علوم انسانی سازمان بسیج اساتید گفت: نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست نگاری فرهنگی اساتید بسیجی با هدف آشنایی اساتید با ضرورت و چیستی پیوست نگاری فرهنگی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ - 07July 2014

نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست‌نگاری فرهنگی اساتید بسیجی در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرامرزعابدینی مسئول مسئول حوزه تحول در علوم انسانی سازمان بسیج اساتید از برگزاری نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست نگاری فرهنگی اساتید بسیجی در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه خبر داد و اظهار داشت: این کارگاهها در قالب ویدیو کنفرانس به صورت همزمان در تمامی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور در ۳۱ استان تشکیل میشود.

عابدینی خاطرنشان کرد: اجرای منویات و دغدغههای مقام معظم رهبری در جهت نگارش پیوست نگاری فرهنگی برای تمامی پروژهها و طرحهای ملی، آشنایی اساتید با ضرورت و چیستی پیوست نگاری فرهنگی و ارتقای سطح توانمندیهای اساتید بسیجی توسط سازمان بسیج اساتید کشور طراحی شده است.
 
وی ضرورت مستندات و چیستی پیوست نگاری فرهنگی و الزامات، مقتضیات و شرایط پیوست نگاری فرهنگی از جمله موضوعات این کارگاهها برشمرد و تصریح کرد: این برنامه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با حضور بیش از ۱۰۰۰ استاد بسیجی اساتید دانشگاههای تهران برگزار میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار