امیر پوردستان مطرح کرد

مأموریت ضد اسلامی انگلیس/ توطئه مستکبران علیه مسلمانان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مستکبران می‌خواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی، مسلمانان قرآن را نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن نفهمند.
کد خبر: ۲۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ - 07July 2014

مأموریت ضد اسلامی انگلیس/ توطئه مستکبران علیه مسلمانان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم افتتاحیه مجتمع تخصصی آموزش قرآن کریم نزاجا گفت: خداوند را شاکریم که در ماه رمضان و ماه بهار قرآنی و در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

وی با تقدیر از اهتمام و جدیت اداره عقیدتی سیاسی ارتش به فعالیت قرآنی، برنامههای ارتش را در حفظ، قرائت، بسط و توسعه فعالیتهای قرآنی مطلوب ارزیابی کرد.

فرمانده نزاجا با اشاره به دلایل مهجوریت قرآن و ریشهیابی این موضوع افزود: تنبلی و رفاهطلبی مسلمانان و توطئههای معاندین و مستکبران از جمله دلایل مهجوریت قرآن است. مستکبران میخواهند برای تسلط بر کشورهای اسلامی، مسلمانان قرآن را نخوانند و یا اگر خواندند چیزی از آن نفهمند؛ این همان ماموریتی بود که انگلیسیها برای انجام آن برنامههای زیادی داشتند.

امیر پوردستان گفت: یکی از محورهای اصلی که نیروی زمینی به آن توجه دارد تقویت بنیههای اعتقادی و ایمانی کارکنان است؛ آنچه که صحنه عملیات به ما در طول ۸ سال دفاع مقدس، جنگ افغانستان و مرور جنگهای اول و دوم خلیج فارس نشان داده است این است که نیروی انسانی در جنگها میتواند نقش اول و اصلی را در پیروزیها رقم بزند.

وی ادامه داد: یکی از اموری که در جهت تربیت نیروی انسانی انجام میدهیم توجه به تربیت و آموزش علوم قرآنی و توسعه فعالیتهای قرآنی است. در نیروی زمینی ارتش با فعالیت اداره عقیدتی سیاسی و فرهیختگان در این ارگان، توسعه فعالیتهای قرآنی در کلیه سطوح پایور و کارکنان وظیفه و همچنین خانوادهها در تمامی سطوح حفظ و روانخوانی استمرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توجه به امور قرآنی انگیزه نیروهای این ارگان را دوچندان کرده است و امروز هدف از افتتاح این مرکز این است که کارکنان و خانوادههای آنها بتوانند از این فرصت استفاده کنند. امیدواریم نیروی زمینی بتواند با توجه به نامگذاری امسال با عنوان "جهاد و فرهنگ" از سوی مقام معظم رهبری در بسط و توسعه فعالیتهای قرآنی به وظایف خود عمل کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار