رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خبر داد

عضویت ۱۲۰ هزار ورزشکار در بسیج ورزشکاران کشور

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: پنج هزار ورزشکار شهید در 30 رشته ورزشی در کشور شناسایی شده‌اند؛ قریب 120 هزار ورزشکار بسیجی عضو این سازمان هستند که در قالب 54 رشته فعالیت ورزشی دارند.
کد خبر: ۲۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ - 07July 2014

عضویت ۱۲۰ هزار ورزشکار در بسیج ورزشکاران کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در نخستین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری یادواره شهید حسین غنیمتپور، شهید شاخص بسیج ورزشکاران که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، رئیس بسیج ورزشکاران استان سمنان و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: مقرر شده است تا یک دوره آموزشی ویژه مربیان بسیجی با محوریت اخلاق برگزار میشود و این امر، جزو اولویتهای برنامههای امسال سازمان بسیج ورزشکاران است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی مهر ماه امسال با شرکت 400 مربی خواهر و برادر به مدت چهار روز در مشهد مقدس برگزار میشود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران بیان کرد: در 30 رشته ورزشی، پنج هزار ورزشکار شهید در کشور شناسایی شدهاند؛ قریب 120 هزار ورزشکار بسیجی عضو این سازمان هستند که در قالب 54 رشته فعالیت ورزشی دارند.

آذرنوش با اشاره به جمعآوری آثار شهدای ورزشکار گفت: مقرر شده است تا بسیج ورزشکاران در سال 94 با همکاری وزارت ورزش و جوانان، اقدام به برگزاری کنگره شهدای ورزشکار کند.

وی عنوان کرد: از میان هشت استان کشور، شهید حسین غنیمتپور از استان سمنان به عنوان شهید شاخص کشور معرفی شده است که این اقدام میتواند اثر مطلوبی بر جوانان به ویژه جوانان ورزشکار داشته باشد.

شهید حسین غنیمتپور از شاهرود که در رشته ورزش رزمی تکواندو فعالیت داشت، امسال به عنوان شهید ورزشکار شاخص سال کشور انتخاب شده است.

مصطفی مرادیساران  معاون اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز اظهار داشت: هرگونه همکاری با مسئولان در راستای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در استان سمنان انجام میشود.

وی گفت: برگزاری مسابقات استانی بانوان و آقایان با نام شهید شاخص کشور و نصب چهره شهید غنیمتپور در خانه تکواندوی شهرستان سمنان از اقداماتی است که میتوان در راستای شناسایی شهید شاخص سال انجام داد.

محمدحسن مداح دبیر هیئت تکواندوی استان سمنان نیز  با اشاره به اینکه شهید حسین غنیمتپور از شهدای تکواندوکار است، عنوان کرد: این شهید یکی از هشت شهید تکواندوکار استان سمنان است.

مداح افزود: از پایان آذر ماه سال 92 تصاویر شهید در طی دو همایشی که در هیئت تکواندو برگزار شد، به نمایش درآمد و جامعه ورزشکار با شهید غنیمتپور آشنایی بیشتری پیدا کردند.

وی در پایان اعلام آمادگی کرد که هیئت تکواندوی استان سمنان میتواند در قالب نمایش و دیگر برنامههای فرهنگی در خصوص شناسایی این شهید نقشآفرینی کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار