سردار غیب پرور در جشنواره جهادگران علم و فناوری تاکید کرد؛

لزوم فعالیت بسیج در حوزه علم و فناوری

رپیس سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم فعالیت بسیج در حوزه علم و فناوری تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶ - 28February 2017
لزوم فعالیت بسیج در حوزه علم و فناوریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از طرح‌های دانش بنیان بسیج علمی و دانشگاه آزاد در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: آقای میرزاده امروز اعلام کرد که دانشگاه آزاد برای همه پژوهش‌گران است و این مساله مهم است که جامعه بسیج از این ظرفیت استفاده کند.

وی ادامه داد: در یک نگاه کلی اگر ما از هیچ غرفه‌ای در این نمایشگاه بازدید نکنیم هم یک پیام مهم دریافت می‌کنیم و آن این است که جای هیچ استانی اینجا خالی نیست یعنی پهنه جغرافیایی میهن ما مالامال از توانمندی، بلوغ و رشد است که این نعمت بزرگی است.

سردار غیب‌پرور گفت: تولید علم اولین قدم است و آنچه که اهمیت دارد تبدیل علم به فناوری و در مرحله بعد تجاری سازی می‌باشد و اینکه علم در تولید ناخالص ملی هم محاسبه شود مهم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: رهبری بهتر از همه ما نسل جوان را شناختند و مکرر سفارش می‌کنند و بزرگان دین ما از علم به عنوان سلطان یاد کردند زیرا علمی که در دل و فکر جوان مسلمان انقلابی این خطه است چیز کمی نیست.

سردار غیب‌پرور با تاکید بر ضرورت هم افزایی در حوزه علمی گفت: ما چند مشکل داریم؛ یکی اینکه هم افزایی نداریم. من به عنوان یک عنصر بسیجی اعلام می‌کنم که باید وارد این عرصه‌ها شویم. حیات و ممات انقلاب ما در این است که در این عرصه با جدیت وارد شویم و دانشگاه‌ها و دستگاه‌ها می‌توانند به هم افزایی برسند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: جای جای کشور ما سرشار از علم و فناوری است. من متعرض به هیچ عزیزی نیستم، خدا کند در پایان سال اقدام و عمل از حضرت آقا نمره مردودی نگیریم.

وی تاکید کرد: ما باید همه را گرد هم آوریم، سردار جعفری امروز به من گفتند حواسمان باشد این جوانان ناامید نشوند. در شرایطی که دشمن زیاد داریم باید دست به زانوی خودمان بگیریم. پیشینه ما گواهی می‌دهد که ما ملت بزرگی هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: در بعضی صنایع بعد از چند دهه نتوانستیم روی پای خود بایستیم اما در بعضی صنایع که به جوانانمان اتکا کردیم دشمن از ما می‌ترسد. ما در چند روز آینده نیروهای مختلف را با حضور سردار جعفری جمع می‌کنیم تا هماهنگی‌ها صورت بگیرد؛ بسیج اقیانوسی است که تمام عیار در کنار دولت است تا مشکلات مردم را حل کند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار