حجت‌الاسلام وفا:

وظیفه اصلی روحانیون مبلغ در ماه رمضان ترویج سبک زندگی اسلامی است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: وظیفه اصلی روحانیون مبلغ در ماه رمضان رویکرد استحکام بخشی به مسائل اعتقادی و مذهبی مردم و ترویج فرهنگ به سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۲۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ - 30June 2014

وظیفه اصلی روحانیون مبلغ در ماه رمضان ترویج سبک زندگی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین «محمد قاسم وفا» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع روحانیون تبلیغی اعزامی از حوزه علمیه قم به منطقه غرب حضور یافت و طی سخنانی در رابطه با اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان گفت: هدف اصلی از اعزام مبلغین آشنایی آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان با مباحث دینی و مفاهیم انسان ساز قرآنی، بهره گیری بیشتر از برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان است. در شرایط ویژه جهانی که تبلیغ علیه ارزشهای الهی صورت میگیرد، مبلغین باید روشنفکرانه عمل کنند.

حجتالاسلاموالمسلمین وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا بر دستورالعمل فرهنگی و تبلیغی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی روحانیون مبلغ در ماه رمضان رویکرد استحکام بخشی به مسائل اعتقادی و مذهبی مردم و ترویج و فرهنگ به سبک زندگی اسلامی است.

وی فعالیت های قرآنی و محافل انس با قرآن و اجرای مراسم لیالی قدر را از مهم ترین فعالیتهای ماه مبارک رمضان خواند و گفت: روحانی و مبلغ وقتی کلامش تاثیر و گیرایی لازم را دارد که خودش قبل از مردم ، عامل به حرفهایش باشد و در مقام عمل، مبلغ کلام وحی و بیانات ائمه اطهار(ع) باشد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در پایان به دیدار چهره به چهره با کارکنان نزاجا تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیتهای موجود، دیدار چهره به چهره با کارکنان نزاجا موجب ایجاد انگیزه، تقویت روحیه معنوی و خنثی کردن اقدامات دشمن خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار