اصلانی:

حجاب اولین سنگر جامعه اسلامی است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: از آنجا که حجاب به عنوان اولین سنگر مورد توجه جامعه اسلامی است؛ از اینرو دشمنان برنامه ریزی جدی برای فتح این سنگر دارند و باید بانوان بیشتر این موضوع را مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹ - 13July 2014

حجاب اولین سنگر جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور اظهار داشت: همین تعداد کم دختران و بانوانی که رعایت حجاب را ندارند، برای نظام زیبنده نیست به همین منظور باید بانوان را بر رعایت حجاب در جامعه ترغیب کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت حجاب و عفاف در سطح کلان به دلیل اینکه دختران و زنان ما متدین هستند، قابل قبول است، ادامه داد: دستگاه های متولی امر حجاب و عفاف نیز باید در راستای تقویت این موضوع فعالیت جدی داشته باشند.

نامبرده اضافه کرد: دستگاه هایی که در زمینه مد، لباس و پوشاک فعالیت دارند، باید اقدامات اساسی انجام دهند تا شاهد آرامش روانی در زمینه حجاب باشیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه به مناسبت روز عفاف و حجاب در شهرهای مختلف کشور، گردهمایی، نشست ها و تجمع های مردمی برگزار شده است، افزود: در شهر مقدس مشهد در رواق امام خمینی (ره) در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تجمعی از سوی مردم این شهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این اجتماع مردم خواستار رعایت بهتر حجاب در سطح جامعه شدند و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد نیز مطالبی در این ارتباط بیان کرد و همچنین در پایان مراسم نیز بیانیه ای در این راستا قرائت شد.

اصلانی افزود: به مناسبت برگزاری این نشست ها در روز ملی عفاف و حجاب ستادهایی در استان های مختلف کشور با همکاری تشکل های مردمی و بسیج جامعه زنان تشکیل شد تا بتوانند جایگاه و ضرورت مساله حجاب را بهتر تبیین کنند.

اصلانی افزود: یکی از رویکردهای اصلی این سازمان جدی گرفتن مساله حجاب و عفاف از سوی بانوان ایرانی است.

وی تصریح کرد: از آنجا که حجاب به عنوان اولین سنگر مورد توجه جامعه اسلامی است از این رو دشمنان برنامه ریزی جدی برای فتح این سنگر دارند و باید بانوان بیشتر این موضوع را مدنظر داشته باشند.

اصلانی با بیان اینکه برآیند عفاف رعایت حجاب است، افزود: عفاف شامل زنان و مردان می شود و هر چقدر مردان در زمینه رعایت عفاف غیرتمندتر و راسخ تر باشند، حجاب و عفاف در جامعه جنبه قوی تری پیدا می کند.

وی رعایت عفاف را یک برنامه دراز مدت عنوان کرد و گفت: برای رعایت حجاب قانونی وجود دارد که باید توسط دستگاه ها پیگیری شود و تلاش جدی در زمینه حجاب و عفاف در جامعه صورت گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار