سردار فضلی تأکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های مهمترین گلزار شهدای ایران

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مهمترین گلزار شهدای ایران در تهران است، گفت: وجود حرم نورانی و پر خیر و برکت رهبر کبیر انقلاب و ۳۶ هزار شهید ظرفیت مهمی است که باید از آن بهره گرفت.
کد خبر: ۲۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴ - 28June 2014

استفاده از ظرفیت‌های مهمترین گلزار شهدای ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم معارفه معاون رئیس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران که صبح امروز در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، با اشاره به وقایع مهم روزهای ششم و هفتم تیرماه در تاریخ جمهوری اسلامی اظهار کرد: سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران صدیق ایشان و همچنین حمله شیمیایی به سردشت را تسلیت عرض میکنم.

وی در ادامه با ذکر خاطرهای از فاجعه حمله شیمیایی به سردشت و حضور و کمک رسانی به مردم خاطرنشان کرد: سه هزار نفر از مردم سردشت قربانی حمله شیمیایی شدند و دفاع مقدس نکات فراوانی در دل خود دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: باید این اتفاقات مهم را بررسی کنیم و ببینیم چقدر از مواجهه رزمندگان اسلام با دشمن مورد توجه و تبیین واقع شده است.

سردار فضلی گفت: جایگاه رفیع بنیاد در استان تهران تا به امروز خالی بود، هر چند در شهرها مراکز بنیاد شعبههای را تاسیس کردهاند، اما پیوستگی میان این شعبهها لازم بود.

وی وجود ظرفیتهای مهم دفاع مقدس در تهران را یکی از دلایل لزوم تاسیس بنیاد تهران دانست و بیان کرد: ظرفیتهای فراوانی در تهران و البرز وجود دارد که باید با تلاشهای این مرکز و پیوستگی که با لطف خداوند ایجاد خواهد کرد بتواند این ظرفیتها را برای تاریخ به بهترین شکل باقی بگذارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: از سردار کارگر به جهت انتخاب سردار «عبدالله روشن» بهعنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران تشکر میکنم.

سردار فضلی افزود: سردار روشن پیش از هر کسی عظمت رزمندگان دفاع مقدس، اطلاعات دقیق، بکر و غیر قابل تفسیری  در ردههای مختلف از ناحیه مقداد، کرج و استان تهران دارد و به همین جهت است که ایشان اکنون چندین گام در موضع دفاع مقدس جلو هستند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای سردار روشن عنوان کرد: امیداوریم با مشارکت همه فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهاد و بسیج سردار روشن بتواند کار مهم خود را به نتیجه برساند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وجود مهمترین گلزار شهدای ایران در تهران گفت: مهمترین گلزار شهدای ایران در تهران است، وجود حرم نورانی و پر خیر و برکت رهبر انقلاب و ۳۶ هزار شهید ظرفیت مهمی است که باید از آن بهره گرفت.

سردار فضلی در ادامه گفت: امیدواریم در عملیات بزرگ فرهنگی دفاع مقدس موفق شویم، همه ما رزمندگان استان تهران یک به یک در خدمت این بنیاد بوده و برای کمک به بنیاد تهران آماده هستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار