اجمالی/ سردار دکتر کارگر تاکید کرد

لزوم جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپردن دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نکته مهم در اساسنامه بنیاد که در سال 69 به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسید این است که بنیاد باید از تحریف و به فراموشی سپرده شدن دفاع مقدس جلوگیری کند.
کد خبر: ۲۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴ - 28June 2014

لزوم جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپردن دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آیین معارفه معاون رییس بنیاد و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران که پیش از ظهر امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس وظیفهایست که در عنوان آن آمده است.

وی افزود: نکته مهم در اساسنامه بنیاد که در سال 69 به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسید این است که بنیاد باید از تحریف و به فراموشی سپرده شدن دفاع مقدس جلوگیری کند.

سردار دکتر کارگر با اشاره به دیدار سال گذشته دستاندرکاران ستاد مرکزی راهیان نور با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در آن جلسه بر دو موضوع جلوگیری از تحریف و به فراموشی سپرده شدن دفاع مقدس تاکید کردند که این موارد باید سرلوحه فعالیتهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قرار گیرد.

وی ادامه داد: سیاستگذاری، هدف گذاری، نظارت و حمایت از وظایف بنیاد است اما این مسوولیتها بر عهده کل نظام است و همه مسوولان و آحاد مردم در برابر این مهم وظیفه دارند.

رییس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه پیروز واقعی دفاع مقدس مردم بودند، خاطر نشان کرد: پیروز همه صحنههای انقلاب مردم و رهبری هستند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار