حجت الاسلام تویسرکانی:

بسیج باید خود را برای نبرد بزرگ در بیت المقدس آماده کند

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: بسیج باید خود را برای نبرد بزرگ در بیت المقدس آماده کند و جنگ آخر دربیت المقدس خواهد بود. ما ان‌شاءالله یک روز بیت المقدس را آزاد خواهیم کرد و این اراده خداوند است.
کد خبر: ۲۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ - 28June 2014

بسیج باید خود را برای نبرد بزرگ در بیت المقدس آماده کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام تویسرکانی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در اولین مرحله فراخوانی  اعضای گردان بیت المقدس که به مدت یک روز در محل ستاد ناحیه فریمان برگزار شد، یکی از مسائل ضروری برای گردان های بیت المقدس را توجه و تدبر در قرآن دانست و اظهار داشت: اگر قرار است  نیروی بسیجی بعنوان مدافع و حافظ انقلاب اسلامی نقش داشته باشد ، یکی از الزاماتش قرآن است ، اعضاء گردان های بیت المقدس باید اهل تلاوت و تدبر در قرآن باشند و بایستی بنا به روایت امام رضا(ع) حداقل روزی 50 آیه از قرآن را بعنوان یک مؤمن شیعی تلاوت کنند.

 وی با بیان اینکه اگر به صحنه فرهنگی جهان نگاه کنیم می بینیم دشمنان هدف گیری دقیقی برای سست نمودن ایمان و دینمان دارند، اذعان داشت: یک بسیجی مؤمن با تأسی از قرآن و قوت ایمان و داشتن بصیرت،  بر ضد نیروی کافر غلبه پیدا می کند و اگر قرار است مدافع خوبی برای کشور باشیم بایستی مأنوس با قرآن و اهل  قرآن  باشیم.

حجت الاسلام تویسرکانی درادامه یادآور شد: در عرصه جهاد احتیاج به قرآن بیشتر می شود؛ جهاد عرصه رسیدن به مقام شهادت است؛ قرآن مجید انسان را به ملکوت متصل می کند ، آرامش ، بصیرت ، روشنی مسیر از برکات قرآن است و هیچ نعمتی در دنیا بالاتر از قرآن نیست . اگر خداوند انس با قرآن را به فردی عنایت نمود ، بداند که خداوند اورا خیلی دوست دارد و  عدم توجه به قرآن  دلیل بر خواری انسان است.

 نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان، حاضرین در جلسه را به خواندن و ارتباط بیشتر با قرآن و حفظ قرآن توصیه کرد و بهترین سلاح برای حفظ ایمان را قرآن دانست و تصریح کرد: در آخرالزمان دوجبهه تشکیل می شود  ، جبهه مظلومین و جبهه ظالمین   و بسیجی بایستی دشمن ظالم و مدافع مظلوم باشد .

وی اظهار داشت:  امروز  پرچمدار حمایت از مظلومین آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است.  امروز  عده ای می خواهند جنگ ظالم ومظلوم را تغییر به جنگ مذهبی دهند . الآن در خاورمیانه دو خط وجود دارد ، خط انقلاب اسلامی که می خواهد تمام احرار و آزادگان را برعلیه آمریکا و صهیونیست بسیج کند و خط آمریکایی ها که درصدد  اختلاف افکنی و جنگ اندازی بین شیعه و سنی است  و نمونه اش در عراق، گروه  تروریستی داعش  است که بدنبال جنگ فرقه ای و کشتار شیعه هستند و در بین شیعیان نیز  خط برائتی  و تکفیری درست کرده اند که اهل سنت را تکفیر کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه بیان داشت: ما به عنوان بسیجی، مخالف هردو گروه داعش و شیعیان برائتی هستیم و آنها را زائیده  آمریکا می دانیم . ما معتقدیم شیعه و سنی برادر و هر دو مسلمانند .

 وی با اشاره به بیانات ولی امر مسلمین جهان  بیان داشت: ایشان فرمودند« دشمن  اصلی ما تکفیری ها نیستند بلکه دشمن اصلی ما آمریکاست».

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حمایت مستقیم آمریکا, عربستان و ترکیه از جنایت های گروهک تروریستی داعش گفت:  دشمنان ما با پخش نمودن تصاویر این جنایات در رسانه ها، چهره اسلام را برای جهانیان بد ترسیم می کنند ولی جهانیان این را بدانند که ما دشمن ظالم و مدافع مظلومین هستیم .

حجت الاسلام تویسرکانی بیان داشت: بسیج بایستی خود را برای نبرد بزرگ در بیت المقدس آماده کند و جنگ آخر دربیت المقدس  خواهد بود و علت فلسفه نامگذاری گردانهای بسیج به بیت المقدس نیز همین آمادگی برای نبرد بزرگ در بیت المقدس است. ما انشا الله یک روز بیت المقدس را آزاد خواهیم کرد و این اراده خداوند است . و شما بدانید اراده ای که پیروز است اراده خداوند است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار