آیت‌الله موحدی کرمانی در شهرک شهید چمران وزارت دفاع:

امروز توسط صهیونیست‌ها و وهابی‌ها ظلم‌های فراوانی به مردم دنیا می‌شود

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در آخر‌الزمان ظلم به نهایت خود ‌می‌رسد، گفت: امروز توسط گروه‌های وهابی، داعش و صهیونیست‌ها ظلم‌های فراوانی به مردم دنیا می‌شود.‌
کد خبر: ۲۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ - 23June 2014

امروز توسط صهیونیست‌ها و وهابی‌ها ظلم‌های فراوانی به مردم دنیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، آیتالله موحدی کرمانی در گردهمایی 3 هزار نفری در شهرک شهید چمران وزارت دفاع، با اشاره به اینکه موضوع ظهور منجی آخرالزمان در آیات و روایات شیعه و سنی به صورت متواتر ذکر شده است، افزود: خداوند میفرماید اراده ما این است، ما میخواهیم مستکبر به زیر بیاید و مستضعف بالا بیاید و امامت و حکومت دست مستضعفین باشد و این اراده به صورت گسترده در سراسر عالم و روی کره زمین در زمان حضرت مهدی(عج) تحقق خواهد یافت.

امام جمعه موقت تهران در همین زمینه ادامه داد: نکته دیگر این است که خداوند میفرماید اگر میخواهید مستضعف بالا بیاید و مستکبر نابود شود، وارد میدان شوید و مقابله کنید؛ چون مستکبر هویتش باطل است و هویت قیام انسانهایی که در مقابل آن قیام میکنند حق است و ما اراده میکنیم حق پیروز و باطل نابود شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روحانیت در طول تاریخ مرجع و پناهگاه مردم بودهاند، تصریح کرد: روحانیت در مقابل ظالم ایستاده و مظهر کاملش امام(ره) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جامعه باید تشنه ظهور امام زمان(عج) باشد، خاطرنشان کرد: ظلم و ستم به اوج خود رسیده و از آنجایی که شمشیر امام زمان(عج) در مقابل طاغوت با اهداف مادی آنها منافات دارد طاغوت نیز در مقابل امام زمان(عج) صفآرایی میکند و خداوند متعال بهدست حضرت مهدی(عج) و پشتوانه مردمی، طاغوت را نابود میکند.

وی با اشاره به اینکه ظهور امام زمان(عج) در زمانی است که دنیا پر از ظلم و ستم میشود، تأکید کرد: جنایات گروههایی مثل داعش نمونهای از همین ظلم و ستمهاست که تحمل آن برای انسان سخت است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در آخرالزمان ظلم به نهایت خود میرسد، افزود: امروز توسط گروههای وهابی، داعش و صهیونیستها ظلمهای فراوانی به مردم دنیا میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار