در حرم مطهر امام خمینی(ره)

تجدید میثاق اساتید بسیجی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی آغاز شد

مراسم تجدید میثاق اساتید بسیجی تهران بزرگ با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی با حضور سردار نفدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.
کد خبر: ۲۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ - 21June 2014

تجدید میثاق اساتید بسیجی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید، اساتید بسیجی تهران بزرگ در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور یافته و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد، دکتر سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، معاونین و مسئولین، روسای دانشگاه ها با اعطای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و میثاق نامه اساتید بسیجی با امام راحل (ره) با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.

شایان ذکر است؛ بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور از جمله سازمانهای خودجوشی است که با همت برخی از اعضای هیأت علمی دلسوز انقلاب بنابه ضرورت و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق نیات مقدس حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بخصوص در جهت عملی شدن وحدت حوزه و دانشگاه، تولید علم، آزاد اندیشی دینی و بالا بردن توان و بنیه علمی و فرهنگی اساتید در دانشگاهها و جامعه راه اندازی شده تا بتواند از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع و در مقوله های علمی و مدیریتی کشور حضور فعال داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار