اسماعیل احمدی:

تمدن نوین اسلامی نیازمند جبهه قدرتمند رسانه های اسلامی است

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدآفرینی در جامعه، اتحاد و همبستگی میان آحاد مردم، بصیرت افزایی و عمل به موقع، شناخت جریانات نظام سلطه و استکبار ستیزی، برخی از ویژگی های رسانه اسلامی است.
کد خبر: ۲۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ - 19June 2014

تمدن نوین اسلامی نیازمند جبهه قدرتمند رسانه های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیج، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در سفر  به استان کرمان در نشست تخصصی مدیران و فعالان رسانه های این استان اظهار داشت: امروز تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند جبهه قدرتمند رسانه های اسلامی است.

وی در خصوص ویژگی های رسانه اسلامی تصریح کرد: امیدآفرینی در جامعه، اتحاد و همبستگی میان آحاد مردم، بصیرت افزایی و عمل به موقع، شناخت جریانات نظام سلطه و استکبار ستیزی، برخی از ویژگی های رسانه اسلامی است.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ضمن تشریح ویژگی امید آفرینی، انتقاد کرد: متاسفانه برخی رسانه های داخلی همصدا با بیگانگان،  فضای یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج نموده و برخلاف تاکیدات مکرر امام راحل در حوزه رسانه عمل می کنند.

وی شناخت دشمن و جریانات وابسته به آنها را ضروری خواند و افزود: برخی از رسانه ها تا ماه ها پس از آغاز حملات تروریستی علیه مردم سوریه، سکوت کردند چرا که در تشخیص حق و باطل دچار تردید بودند حال آنکه از همان روز نخست حقانیت مردم و حاکمیت سوریه میان بود.

احمدی، عمل جبهه وار در رسانه های انقلاب اسلامی را ضروری دانست و تاکید کرد: در مبارزه با استکبار باید همه ی رسانه ها با افشاگری  توطئه ها و طرح های نظام سلطه، نقش تهاجمی خود را ایفا کرده و سلطه ی امپریالیسم رسانه ای غرب را به شکست آنان منتج کنیم.

وی در پایان مهم ترین محور مشترک رسانه را ترویج گفتمان ولایت عنوان کرد و گفت: بهترین، متقن ترین و صحیح ترین تحلیل ها در فرمایشات ولایت وجود دارد که در صورت اتصال رسانه ها به این منبع لایتناهی یقینأ  اشتباهات رسانه ای به صفر خواهد رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار