بیانیه

هزاران جوان تحصیل کرده و مشتاق، آماده نقش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی هستند

سازمان بسیج سازندگی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هزاران جوان تحصیل کرده و مشتاق و با انگیزه به عنوان بالاترین گنجینه و سرمایه ملی چشم انتظار کوچکترین فرصت برای نقش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر: ۲۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ - 18June 2014

هزاران جوان تحصیل کرده و مشتاق، آماده نقش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان بسیج سازندگی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 58 فرمانی را صادر نمودند که براساس آن، نیروهای با ایمان و با اخلاص برای خدمت به مناطق کم برخوردار با روحیه جهادی قدم برداشته و سعی در عینیت بخشیدن به این آیه قرآن داشته اند: (قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَفُرَادَی).

ویژگی هایی چون خودباوری، اعتماد به نفس و تلاش برای خدمت کافی است تا این عزیزان شور و شوق بالایی برای حماسه آفرینی در عرصه کشاورزی داشته باشند.

هزاران جوان تحصیل کرده و مشتاق و با انگیزه به عنوان بالاترین گنجینه و سرمایه ملی چشم انتظار کوچکترین فرصت برای نقش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی هستند.

ضمن تبریک این ایام به اعضای جامعه کشاورزی کشور و همه خدمت گذاران مردم در این عرصه، امید است با همکاری و تعامل مشترک به منظورتحقق منویات امام خامنه ای(مدظله العالی) در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار