همزمان با روز ملی بسیج اساتید

۰۰۰ ۱ استاد بسیجی تهران بزرگ با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند

۰۰۰ ۱ استاد بسیجی تهران بزرگ ۱ ۳ خرداد همزمان با روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند.
کد خبر: ۲۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ - 18June 2014

۰۰۰ ۱ استاد بسیجی تهران بزرگ با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، این مراسم صبح روز شنبه ۱ ۳ خرداد همزمان با روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران با حضور دکتر صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، معاونین و مسئولین، روسای دانشگاه ها و ۰۰۰ ۱استاد بسیجی دانشگاه های تهران برگزار می شود.

در این مراسم سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) سخنرانی می کنند.

این کاروان دانشگاهی با اعطای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه در حرم مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و میثاق نامه اساتید بسیجی با امام راحل (ره) با آرمان های ایشان تجدید میثاق خواهند کرد.

شایان ذکر است؛ بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور از جمله سازمانهای خودجوشی است که با همت برخی از اعضای هیأت علمی دلسوز انقلاب بنابه ضرورت و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق نیات مقدس حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بخصوص در جهت عملی شدن وحدت حوزه و دانشگاه ، تولید علم ، آزاد اندیشی دینی و بالا بردن توان و بنیه علمی و فرهنگی اساتید در دانشگاهها و جامعه راه اندازی شده تا بتواند از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع و در مقوله های علمی و مدیریتی کشور حضور فعال داشته باشد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار