حجت‌الاسلام صدیقی در جمع کارکنان فرماندهی حفاظت سپاه:

برخی در زمان حضرت مهدی(عج) هم فتنه‌گری می‌کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: فتنه‌گری ریشه در امور نامشروع دارد و فتنه‌گران در تمام اعصار به دنبال فتنه‌گری هستند و حتی در زمان ظهور و حضور حضرت حجت(عج) هم دست از فتنه‌گری بر نخواهند داشت.
کد خبر: ۲۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ - 15June 2014

برخی در زمان حضرت مهدی(عج) هم فتنه‌گری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران در جمع کارکنان فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران با تبیین خلافت روی زمین، ضمن تاکید بر حتمیت وجود خلیفه خداوند در تمام اعصار، اظهار کرد: زمین هیچگاه از وجود خلیفه خداوند خالی نبوده و نخواهد بود و خلیفه خداوند دارای مقام خلافت بهطور مطلق است؛ یعنی هر آن چه که خداوند عهدهدار آن است خلیفه او نیز دارای آن صفات از قبیل ستاریت، غفاریت، قدرت، علم، جمال، جلال و... است.

وی با اشاره به برخی از آیات و روایات و به استناد کلام برخی از بزرگان و علمای دین از قبیل سید بن طاووس، علامه بحرانی و خواجهنصیرالدین طوسی، بیان کرد: وجود حضرت حجت(عج) منشأ لطف و خیروبرکت است و انسجام کل عالم هستی منوط به وجود اوست و اگر او نباشد، عالم هستی هم نخواهد بود. بنابراین در هر گرفتاری از وجود او استمداد بطلبید و او را با بهترین اسمش که «بقیةالله» است و از صمیم قلب بخوانید تا گره از مشکل شما به لطف او گشوده شود.

حجتالاسلام صدیقی عدم ظهور حضرت مهدی(عج) را ناشی از نوع عملکرد غلط و نبود وجود آمادگی لازم مردم برای ظهور آخرین ذخیره الهی دانست و افزود: تا همه مردم به بصیرت لازم و آمادگی پذیرش برای ظهور امام زمان(عج) نرسند، قطعاً ایشان ظهور نخواهد کرد و عالم از فیض حضور او بیبهره خواهند ماند.

وی معرفت به مقام امام، تعبد و تسلیم بیچون و چرا و همچنین آثار و آمادگی برای جانفشانی درراه امام زمان(عج) را ازجمله وظایف انسانها و شروط لازم برای ظهور ایشان دانسته و ابراز کرد: کسانی که از راههای نامشروع کسب منفعت میکنند، در مسیر فتنه و فتنهگری قرار میگیرند و فتنهگری ریشه در امور نامشروع دارد و فتنهگران در تمام اعصار به دنبال فتنهگری هستند و حتی در زمان ظهور و حضور حضرت حجت(عج) هم دست از فتنهگری بر نخواهند داشت.

امام جمعه موقت تهران در پایان، کلیدواژه آرامش جامعه در فتنههای مختلف داخلی و خارجی را ارتباط قلبی مقام معظم رهبری با حضرت صاحبالزمان(عج) و استعانت از درگاه آن ذخیره الهی برای حل مشکلات بیان کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار