حجت الاسلام آل هاشم در گردهمایی فرماندهان نداجا:

نیروی دریایی در جنگ تحمیلی سیادت خود را به اثبات رساند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت:‌ نیروی دریایی در شصت و هفتمین روز جنگ توانست نیروی دریایی دشمن را به‌طور کامل منهدم کند و سیادت دریایی خود را به اثبات رساند.
کد خبر: ۲۱۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ - 26November 2016
نیروی دریایی در جنگ تحمیلی سیادت خود را به اثبات رساندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گردهمایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ستاد فرماندهی نداجا در حال برگزاری است، ضمن تبریک هفته بسیج و نیروی دریایی اظهار داشت: باید نسبت به اشاعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در سطح جامعه تلاش کرد زیرا ما به این فرهنگ برای خدمت به کشور نیازمندیم.

وی با اشاره به اهمیت روز نیروی دریایی و عملیات غرورآفرین مروارید گفت: نیروی دریایی در شصت و هفتمین روز جنگ توانست نیروی دریایی دشمن را به‌طور کامل منهدم کند و سیادت دریایی خود را به اثبات رساند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به رزم تکاوران نیروی دریایی در دفاع از خرمشهر اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس خدمات شایانی از جمله تامین پدافند جزایر و پایانه‌های نفتی کشور، مقابله با تکمیل محاصره آبادان، شرکت گسترده در عملیات بیت‌المقدس، سازماندهی بیش از 300 فروند قایق هجومی را در جریان عملیات والفجر 8 در کارنامه خود دارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد:‌ نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس در اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها کار بزرگی را انجام داد و شریان‌های اقتصادی را تامین کرد.
 
وی با اشاره به حضور قدرتمندانه نیروی دریایی در آبهای آزاد و بین المللی به بیان دستاوردهای این حضور مقتدرانه اشاره کرد و گفت: ایجاد بازدارندگی متناسب با عمق راهبردی، انتقال میدان درگیری از مرزهای جغرافیایی به مناطق دور دست، ایجاد امنیت در خطوط مواصلاتی و ایجاد موازنه قدرت در مقابل قدرت‌های منطقه و فرامنطقه‌ای را در پی داشته است.
 
حجت الاسلام آل هاشم ارتقای روحیه معنوی کارکنان نیروی دریایی را از جمله مزیت‌های نسبی این نیرو در اجرای ماموریت‌های خطیر عنوان کرد و افزود: بخشی از توان نیروهای مسلح ما امروز نشات گرفته از نیروی دریایی مومن و معتقد و پای کار است. 
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار