در نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب جشنواره عمار رخ می‌دهد

اکران دو فیلم در سالگرد شورش اشرافیت علیه جمهوریت/بررسی فیلم‌های فتنه

در نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب که توسط دبیرخانه جشنواره عمار برگزار می‌شود فیلم‌های ساخته شده با موضوع فتنه 88 در داخل و خارج از کشور نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۲۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱ - 11June 2014

اکران دو فیلم در سالگرد شورش اشرافیت علیه جمهوریت/بررسی فیلم‌های فتنه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس؛ دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کرد: نشستهای فیلمسازان جوان سینمای انقلاب این هفته با نمایش، نقد و بررسی دو اثر با موضوع فتنه 88 برگزار میشود.
 
این نشست با نمایش مستند «من مدیر جلسهام» به کارگردانی سیدمقداد سیدصالحی و فیلم تحسین شده «لکه» به کارگردانی محمدباقر مفیدی کیا برگزار میشود.
 
«من مدیر جلسهام» مستندی 22 دقیقهای است که بر اساس کتابی به همین نام نوشته رحیم مخدومی ساخته شده است و روایت دیدار نمایندگان کاندیداهای انتخابات دهم ریاست جمهوری با مقام معظم رهبری است.
 
«لکه» فیلم 43 دقیقهای است که داستان مدیری را روایت میکند که بعد از انتخابات 92 در مسیر رسیدن به مراسم معارفه خود با مشکلی رو به رو میشود.
 
همچنین در این نشست که همزمان با سالگرد آغاز فتنه 88  برگزار میشود، محمدصادق باطنی به ارائه مقایسه فیلمهای ساخته شده با موضوع فتنه 88 در داخل و خارج از کشور میپردازد.
 
این نشست از ساعت 16 روز پنجشنبه 22 خرداد در محل حسینیه هنر به نشانی تهران، خیابان 16 آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک 60، برگزار میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار