حجت‌الاسلام وفا در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

غرش موشک‌های نزاجا موجب دلگرمی و امنیت خاطر مردم شد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، غرش موشک‌های نزاجا در رزمایش‌های اخیر این نیرو را موجب دلگرمی و اطمینیان خاطر ملت ایران دانست.
کد خبر: ۲۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴ - 26May 2014

غرش موشک‌های نزاجا موجب دلگرمی و امنیت خاطر مردم شد

حجتالاسلام والمسلمین "محمد قاسم وفا" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اجرای رزمایشهای اخیر این نیرو در منطقه کاشان و نصرآباد اصفهان، اظهار کرد: اجرای موفقیتآمیز رزمایشهای "حیدر کرار" و "بیتالمقدس" موجب ارتقای اعتمادبهنفس نیروهای مسلح و امنیت خاطر ملت عزیز ایران است.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن این دو رزمایش موشکی ابراز کرد: برگزاری اینگونه مانورهای عملیاتی بیانگر قدرت، صلابت، شجاعت و هماهنگی نیروهای مسلح در دفاع از این مرز و بوم است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه "غُرش شلیک موشکهای نیروی زمینی ارتش در رزمایشهای اخیر موجب دلگرمی و امنیت خاطر ملت عزیز ایران شده است"، از ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل ارائه مجوز پخش این رزمایشها تقدیر کرد.

حجتالاسلام وفا با تاکید بر اینکه ارتقای توانمندی نیروهای مسلح مایه مباهات و اطمینان خاطر همه اقشار جامعه است، افزود: اخبار ناشی از بازتاب پخش تصاویر این دو رزمایش موشکی حکایت از رضایت و ابراز خرسندی مردم دارد و باید از صدا و سیما و دیگر رسانههای جمعی بخاطر پوشش مناسب این برنامه قدردانی شود.

نظر شما
پربیننده ها