امیر حیدری در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

دانش‌آموختگان ارتش نبرد در شرایط ناهمطراز را تمرین کردند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با مثبت ارزیابی کردن رزمایش‌های موشکی حیدر کرار و بیت‌المقدس گفت: در این رزمایش‌ها سعی شد تا با فضاسازی متناسب با جنگ در شرایط ناهمطراز از سیستم‌های دفاعی جدید استفاده شود.
کد خبر: ۲۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۵ - 27May 2014

دانش‌آموختگان ارتش نبرد در شرایط ناهمطراز را تمرین کردند

امیر سرتیپ دوم "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار کرد: این نیرو معمولاً جهت بررسی وضعیت کیفی آموزشهای خود در پایان هر دوره، رزمایشی را در سطح کلیه رستههای خود  برگزار میکند.

وی افزود: امسال هم این رزمایش در محور نصرآباد اصفهان و کاشان در منطقه بسیار گستردهای انجام و آخرین تاکتیکها، تکنیکها و دستاوردهای دفاعی نزاجا نیز در این رزمایش بهکار گرفته شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به سطح توانمندی این نیرو در بهینهسازی موشکها و دستاوردهای تسلیحاتی افزود: در این رزمایش از سطح کیفی و ارتقای وضعیت موشکهای "دهلاویه،" "تندر" و "توسن" که سه نوع موشک با قابلیتهای متفاوت هستند، آگاه شدیم و همچنین میزان برد و دقت عمل این موشکها مورد تست قرار دادیم.

امیر حیدری در خصوص سطح کیفی این دو رزمایش گفت: الحمدلله رضایت کامل از برگزاری این مانور عملیاتی حاصل شده است و امیدوارم بتوانیم از این تاکتیکها که مبتنی بر دکترین دفاعی ما است در فرصتهای آینده استفاده کرده و نتایج و بازدهی  آنرا در ارتش نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط جدید نوع نبردها متفاوت است و استفاده از سیستمهای کلاسیک در این رابطه کارآمد نیست، افزود: در این رزمایشها سعی شد تا با فضاسازی متناسب با جنگ در شرایط ناهمطراز از سیستمهای دفاعی جدید استفاده شود.

جانشین فرمانده نزاجا در پایان گفت: در این رزمایش از تجهیزات جدید نظامی نزاجا همچون تانک صمصام و تک تیرانداز "شاهر" استفاده شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار