با حضور محسن رضایی

مراسم سالروز عملیات بیت المقدس فردا در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری مراسم سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمهشر با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷ - 24May 2014

مراسم سالروز عملیات بیت المقدس فردا در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار "مرادعلی محمدی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالگرد حماسهی فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر این عملیات اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس عملیاتها و حماسههای بسیاری توسط رزمندگان اسلام انجام شد که عملیات بیتالمقدس یکی از پرافتخارترین این عملیاتها بود.

وی افزود: عملیات بیت المقدس نقطه عطف 8 سال دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام، دشمن را که در آن زمان بخشی از خاک ایران اسلامی را تصرف کرده بود و بر این باور بود که دیگر هیچ کس توان باز پس گیری این منطقه را ندارد با رشادت و خلق حماسه شهر خرمشهر را از محاصره آزاد و  توانستند با آزادسازی این شهر، ملت بزرگ ایران را خوشحال کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در این عملیات با خلوص  نیت، مدد از خداوند متعال و عنایات خاصه اهل بیت(ع)  توانستند این حماسه بیادماندنی را خلق و در تاریخ ملت ایران ثبت و ضبط کنند.

سرهنگ محمدی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در 4 خردادماه خبر داد و افزود: این مراسم ساعت 10 صبح در تالار شهیدبهشتی شهر کرمانشاه با سخنرانی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و حضور رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، خانوادههای معزز شهدا، بسیجیان، دانشجویان، اساتید، آحاد مختلف مردم شهیدپرور کرمانشاه و مسئولین استان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار