امیر نامی:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس با هنر، تلاش و اخلاص محقق می‌شود

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: ما باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تمام قوت و قدرت کارکنیم و دفاع مقدس هشت ساله را به بهترین نحو به جامعه معرفی کنیم و این امر بستگی به هنر و تلاش و اخلاص ما دارد.
کد خبر: ۱۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ - 13May 2014

ترویج فرهنگ دفاع مقدس با هنر، تلاش و اخلاص محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، امیر محمد حسن نامی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در دیدار با کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن تبریک سالروز ولادت امیر المومنین(ع) اظهار داشت: همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند: دفاع مقدس تکرار حادثه عاشورا بود، آنروز سپاه یزید با هلهله نگذاشت صدای امام حسین(ع) به گوش مردم برسد و امروز نیز استکبار جهانی با راه اندازی ماهوارهها و بوقهای تبلیغاتی خود سعی دارد که در جهان روحیه اسلام گریزی را حاکم و روحیه مقاومت و فداکاری را کم رنگ کند.

وی افزود: در آن مقطع تاریخی حضرت زینب(س) توانست با شجاعت آن واقعه را منتقل کند و با توجه به عاشورایی بودن دفاع مقدس امروز نیز باید این امر توسط پیروان آن حضرت محقق شود.

امیر نامی بیان کرد: ما باید وقت بگذاریم و کارکنیم و از پای ننشینیم و فکر نکنیم که مخالفین اسلام و مسلمین با آن زمان فرق کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: ما باید در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تمام قوت و قدرت کارکنیم و دفاع مقدس هشت ساله را به بهترین نحو به جامعه معرفی کنیم و این امر بستگی به هنر و تلاش و اخلاص ما دارد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه ما مامور به اجرای وظیفه هستیم و تحقق نتیجه با خداست، تصریح کرد: دشمنان با هجمه هایی که بر علیه نظام اسلامی داشتند، میتوانستند حکومتی را ساقط کند اما با لطف حضرت حق و ایستادگی مردم کشورمان، همه توطئههای دشمن خنثی شد. ما باید بدانیم که لطف خداوند و عنایات امام زمان(عج) پشتوانه نظام اسلامیمان است.

وی در خصوص فعالیت های صدا و سیما در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: مسئولین صدا و سیما خود از خانواده ایثارگران دفاع مقدس هستند و دغدغه این کار را دارند و تولیدات خوبی هم طی سالهای اخیر در حوزه دفاع مقدس داشته اند.

امیر نامی با اشاره به وضعیت کنونی خاورمیانه و نقش جمهوری اسلامی ایران در تغییر معادلات سیاسی عنوان داشت: دشمن هر کاری که در منطقه انجام داد به نفع جمهوری اسلامی شد. در عراق حکومت شیعه حاکم شد، در افغانستان و شامات نیز همانطور شد و ما در همه صحنهها موفق شدیم و روز به روز به موفقیت نظام اسلامی افزوده میشود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید از ظرفیت های دولتی و مردمی استفاده کنیم و همانطور که دفاع مقدس بر دوش مردم بود، در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز از مردم و توانایی آنها کمک بگیریم. مردم در دوران دفاع مقدس بهترین سرمایههای خود یعنی جوانانشان را تقدیم کردند و اکنون نیز وظیفه ماست که دست یاری به طرف آنها دراز کنیم.

شایان ذکر است؛ در ابتدای این دیدار سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از فعالیت های انجام گرفته این اداره کل را ارائه کرد.

نظر شما
پربیننده ها