رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی:

جیش العدل با اسلام دشمنی دارد/ رهبر اهل سنت و تشیع امام خامنه‌ای است

رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس گفت: جیش العدل یا هر گروه مدعی دیگر به هیچ وجه نماینده اهل سنت نیستند.
کد خبر: ۱۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ - 09April 2014

جیش العدل با اسلام دشمنی دارد/ رهبر اهل سنت و تشیع امام خامنه‌ای است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "عابد فتاحی" رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ایران هیچ اختلافی بین شیعه و سنی نیست، اظهار کرد: در ماجرای گروگان گیری 5 مرزبان ایرانی بر جهانیان ثابت شد تا چه اندازه نیروهای اهل سنت در کنار سایر نیروها برای آزادی سربازان این مرز و بوم تلاش کردند.

وی افزود: بازگرداندن مرزبانان ایرانی در شرایطی که طرف مقابل خواستههای زیادی داشت کار بزرگی بود و پیام بزرگ این اتفاق این است که اهل سنت سربازان واقعی وطن هستند و خاک پاک ایران را متعلق به خود میدانند و هیچ احدی خارج از این خاک و مرزها نمیتواند ادعای رهبری بر اهل سنت ایران را داشته باشد.

وی تصریح کرد: رهبر اهل سنت و تشیع جهان امام خامنهای است و جیش العدل یا هر گروه مدعی دیگری به هیچ وجه نماینده اهل سنت نیستند؛ کسانی که ادعای اختلاف بین شیعه و سنی ایرانی را دارند مسلمان واقعی نبوده و با اسلام دشمنی دارند.

رئیس فراکسیون نمایندگان اهل تسنن مجلس خاطرنشان کرد: گروههایی همچون جیش العدل که دست به هر اقدام جنایتکارانهای زده و هر چه دلشان میخواهد انجام میدهند و سپس مدعی حمایت از اهل تسنن میشوند، هیچ ارتباطی با اهل سنت ندارند.

وی تاکید کرد: اهل سنت ایران، در هیچ زمانی در مرزهای این کشور هیچگاه احساس بیگانه بودن نکرده و تفاوتی از حیث احکام و ادیان احساس نکرده است.

نماینده اهل سنت مردم ارومیه یادآور شد: ملت یکپارچه ایران در آزادسازی مرزبانان ربوده شده ایرانی بار دیگر نشان داد که همواره با عزم ملی و با هم بودن میتواند دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارد و در این راستا باید به همه ملت دست مریزاد گفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار