رحمانی فضلی:

پیگیری‌های دیپلماسی در مورد آخرین مرزبان ربوده شده افزایش می‌یابد

وزیر کشور گفت: به هیچ وجه قبول نمی‌کنیم که جمشید دانایی‌فر آخرین مرزبان گروگان گرفته شده به شهادت رسیده باشد و پیگیری‌های دیپلماسی در این زمینه را افزایش می‌دهیم.
کد خبر: ۱۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ - 10April 2014

پیگیری‌های دیپلماسی در مورد آخرین مرزبان ربوده شده افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور صبح امروز در حاشیه همایش کشوری مدیران ارشد کمیته امداد امام خمینی(ره)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت پاکستان و کسانی که مسئولیت پیگیری وضعیت آخرین مرزبان ربوده شده را به عهده گرفتند مسئول هستند و ما منتظر تعیین تکلیف در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: هر گونه خبری که در این زمینه اعلام شود را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وزیر کشور گفت: در مورد مرزبانان گروگان گرفته شده صحبتهای زیادی در رسانهها از جوانب مختلف انجام شد، اما این مطالب کامل نبوده است.

رحمانی فضلی اظهار کرد: دوستان ما با توجه به اطلاعاتی که در حوزه کاری خودشان داشتند صحبتهایی مطرح کردند که این صحبتها به کلیات تسری داده شده بود.

وی با ذکر این نکته که در زمینه مسایل امنیتی بخشی از مطالب قابل ذکر نیست، اذعان کرد: به همین دلیل افرادی که صلاحیت ندارند یا اطلاعات کمی دارند، نباید به بیان این موضوعات بپردازند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه این وزارتخانه به عنوان مسئول شورای امنیت متولی این مسئله است، گفت: در شورا این مسئله با حضور مسوولان دستگاههای مختلف امنیتی، انتظامی، دیپلماسی و نظامی مورد بحث قرار گرفت و این دستگاهها به صورت هماهنگ اقدامات مختلفی انجام داده که در نتیجه چهار نفر از مرزبانان به کشور بازگشتند.

رحمانی فضلی اظهار کرد: طرح برخی از مسایل که در رسانهها ذکر میشود کار نیروی امنیتی و وزارت کشور را در انجام مسوولیت بعدی دچار مشکل کرده و در برخی موارد سبب نگرانی مردم میشود.

وی ادامه داد: براین اساس افرادی که اطلاع کمی از این موضوعات ندارند نباید در این زمینه اظهار نظر کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار