ادامه حمایت مردم بحرین از زندانیان سیاسی

مردم منطقه مرکوبان واقع در جزیره ستره در بحرین در اعتراض به احکام صادره علیه شماری از زندانیان سیاسی در این کشور تظاهرات کردند که با سرکوبگری رژیم آل خلیفه روبرو شد.
کد خبر: ۱۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ - 28March 2014

ادامه حمایت مردم بحرین از زندانیان سیاسی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از شبکه العالم؛ این تظاهرات در اعتراض به صدور احکام زندان ۱۰ تا ۱۵ ساله برای دهها نفر از زندانیان سیاسی و شهروندان بحرینی برگزار شد.

نیروهایی امنیتی رژیم آل خلیفه برای سرکوب تظاهرات، راههای منتهی به بازار مرکزی ستره را با بلوکهای سیمانی بستند.

در همین حال، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین اعلام کرد که نیروهای امنیتی با بستن ورودی اصلی بازار مرکزی ستره با بلوکهای سیمانی، از رفت و آمد شهروندان به بازار جلوگیری کردند.
 
نیروهای امنیتی بحرین در هشتم ماه مارس جاری، ورودیهای فرعی جزیره ستره را با ایجاد خاکریز بستند تا شهروندان این منطقه را مجبور کنند که از ایستهای بازرسی عبور کنند.

شهروندان بحرینی همچنین با برگزاری تظاهرات در منطقه النویدرات، خواهان قصاص عاملان قتل یک جوان بحرینی به نام «عیسی قمبر» شدند. این جوان بحرینی به دست نیروهای رژیم آل خلیفه به شهادت رسید.

همزمان نیز تظاهرات بحرینیها در مناطق مختلف در اعتراض به برگزاری مسابقات اتومبیل رانی «فرمول ۱» انجام شد که قرار است ماه آوریل آینده در این کشور برگزار شود. شرکت کنندگان دراین تظاهرات درحالیکه تصاویری از شهدای انقلاب را در دست داشتند، شعارهای انقلابی با مضمون حق تعیین سرنوشت و سرنگونی رژیم آل خلیفه سر میدادند.
نظر شما
پربیننده ها