با درخواست مادر شهید صبوری صورت می گیرد

بازگشت شهید صبوری به زادگاهش تهران

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در بوشهر گفت: بنا به درخواست مادر شهید صبوری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اجازه بازگشت شهید صبوری به زادگاهش تهران را داده است.
کد خبر: ۱۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱ - 05March 2014

بازگشت شهید صبوری به زادگاهش تهران

سرهنگ پاسدار احمد موحد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر در گفتوگو با دفاع مقدس اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس با نوشتن و امضای طومار از مادر شهید خواستند تا اجازه دهد شهید بهروز صبوری در دانشگاه باقی بماند.

وی تصریح کرد: مادر شهید درخواست کرد که پیکر فرزندش به زادگاهش تهران بازگردانده تا او بتواند هر روز با بهروز شهیدش دیدار کند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در بوشهر تاکید کرد: زرین تاج بهرامی مادر شهید صبوری خواسته تا دوران فراغ و هجران پایان یابد و به وصال فرزندش نائل آید.

وی ادامه داد: مردم بوشهر حضور و وجود شهدا در این منطقه را منشا خیر و برکت میدانند و معتقدند تقدس و پاکی شهدا، به استان بوشهر معنویت خاصی بخشیده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر اذعان کرد: با اجازه نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و با رعایت موازین شرعی پیکر شهید صبوری به تهران انتقال خواهد یافت و در محل خاکسپاری این شهید شناسایی شده، شهید گمنام دیگری در دانشگاه به خاک سپرده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حضور مادر شهید صبوری در کنار فرزندش، عاشورایی دیگر را در منطقه برپا کرده بود و مردم بوشهر با حضورشان در کنار مادر شهید، حماسهای دیگر را به وجود آوردند.

سرهنگ پاسدار موحد افزود: امشب مادر شهید در برنامه تلویزیونی «شونشینی» استان بوشهر حضور خواهد یافت و در مورد شهید بهروز صبوری سخنانی را بیان میکند.

وی در ادامه این مطلب افزود: دکتر تولایی رئیس مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در مورد آزمایش DNA و روند آن صحبت خواهد کرد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در بوشهر در پایان گفت: مادر شهید صبوری به همراه مردم بوشهر و دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بر مزار شهید حضور می یابند و بعد از برپایی نماز مغرب و عشاء، با قرائت زیارت عاشورا یاد و خاطره شهید را گرامی خواهند داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار