نخستین مراسم بزرگداشت "مادران شهدا" در استان البرز برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز از برگزاری نخستین مراسم بزرگداشت مادران شهدا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰ - 03March 2014

نخستین مراسم بزرگداشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرج، "مریم فلاحی نوید" ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بزرگداشت همزمان با سالروز صدور فرمان حضرت امام(ره) و تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در استان البرز برگزار میشود.

وی ادامه داد: براساس برنامهریزیهای انجام شده این مراسم ۲۱ اسفند ماه در این استان و با هدف شناساندن جایگاه مادران شهدا برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه مادران شهدا از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند، افزود: یکی از رویکردهای اصلی این مراسم تجلیل از مقام شامخ مادران و فرزندان شهدای آنان، با هدف پر رنگ ساختن نقش والای مادران است.

"فلاحی نوید" تجلیل از اعضای خانواده شهدا را مهم ارزیابی کرد و گفت: مادران شهدای گمنام در اولویت قرار دارند و خانوادههای شهدای گمنام نیز در این بزرگداشت مورد توجه خواهند بود.

مدیر کل امور بانوان استانداری البرز در ادامه با بیان اینکه تجلیل از مادران شهدای معزز در درجه نخست اهمیت برگزاری این بزرگداشت است، گفت: به تصویر کشیدن عظمت درجه ایثارگری و ترویج فرهنگ شهادتطلبی دومین محور در برگزاری بزرگداشت مذکور به شمار میرود.

به گفته وی قرار است شیوهنامه بزرگداشت شهدا برای سالهای آتی پس از آسیبشناسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت نیز تهیه و تدوین شود.

نظر شما
پربیننده ها