با حضور عوامل فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" صورت گرفت

تقدیر سرلشکر دکتر فیروزآبادی از فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳"

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: من به جامعه هنری برای ساخت «شیار ۱۴۳» تبریک می‌گویم. این شیار، بهشت بعضی از جوانان فدایی این وطن است. آن‌ها یک صفحه از تاریخ جنگ را باز کردند و یک نسیم از نسیم‌های بهشتی این انقلاب را نشان دادند.
کد خبر: ۱۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸ - 20February 2014

تقدیر سرلشکر دکتر فیروزآبادی از فیلم سینمایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس سرلشکر بسیجی دکتر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی " شیار ۱۴۳" در جمع  مادران شهدا و رزمندگان مفقودالاثر و همچنین جمعی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در حوزه هنری اظهار داشت:  نورانیترین و معطرترین رایحهای که میتوان در این مجلس از آن یاد کرد، نام امام خمینی(ره) است. ما اسلام ناب را از ایشان داریم. ما رزمندگان، خانواده شهدا و روح قدسی و بهشتی را که در جامعه است را از ایشان داریم. امام خمینی(ره) رسانه بابرکت قرآن را تکثیر کرد و رسانههای شهدا، خانواده شهدا، مسجد شهدا و ... را به وجود آورد.

وی افزود: من نمیدانم چگونه به خانم آبیار ادای احترام کنم و چگونه از خانم زارعی تقدیر کنم. آنها نیت مقدسی داشتند. ما باید اصل را اسلام ناب محمدی، رسالت پیامبر(ص)، ائمه طاهرین و ولایت فقیه بدانیم. ما باید آنچه را خدا به عنایت کرده است را به پای خانواده شهدا نثار کنیم که امام فرمود آنها ولی نعمت ما هستند. من به جامعه هنری برای ساخت "شیار ۱۴۳" تبریک میگویم. این شیار، بهشت بعضی از جوانان فدایی این وطن است. آنها یک صفحه از تاریخ جنگ را باز کردند و یک نسیم از نسیمهای بهشتی این انقلاب را نشان دادند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: ۲۴ سال است که برادران ما که اعضای سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی هستند، زیر نظر سردار سیدمحمد باقرزاده برای کشف و شناسایی پیکر شهدا ۸ سال دفاع مقدس تلاش میکنند. در ابتدا مخالفتهای زیادی برای جستجوی پیکر مفقودین جنگ وجود داشت ولی ایستادگی، فداکاری، ایثار و گذشت از جان باعث شد که برخی افراد در خاک عراق به جستجوی پیکر شهدا بپردازند. آنها در سختی ها تلاش کردند که بخشی از آلام و دلتنگیهای مادران شهید را کاهش دهند.

همچنین سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم طی سخنانی با تقدیر از "شیار ۱۴۳" ، گفت: این فیلم بهترین فیلمی است که درباره معارف دفاع مقدس ساخته شده و اخلاص سازندگان باعث ساخت این اثر شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار