سردار آسودی:

موشک‌های ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به مذاکرات اخیر ایران با ۱+۵ درباره مسائل هسته‌ای، گفت: موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی ایران از خطوط قرمز ماست و قابل مذاکره نیست.
کد خبر: ۱۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷ - 22February 2014

موشک‌های ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار آسودی با بیان اینکه مذاکرات با ۱+۵ فقط در موضوع هستهای انجام میشود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تنها اجازه ورود و مذاکره درباره مسائل هستهای را به تیم مذاکره کننده ایرانی دادند و به طور حتم مذاکره کنندگان ما نیز به این موضوع مهم توجه دارند.

وی با تأکید بر اینکه موشکها و توان نظامی ایران قابل مذاکره نیست، افزود: همانطور که جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها اعلام کرده موضوع مذاکرات فقط در چارچوب مسائل هستهای است و نه چیز دیگر.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مذاکره کنندگان ایرانی براساس مصلحت کشور، انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و برابر آنچه که تصمیم گرفته شده صادقانه عمل میکنند، خاطرنشان کرد: انرژی هستهای حق مسلم همه مردم کشور ما است.

سردار آسودی با اشاره به اینکه در مذاکرات هستهای هیئت مذاکره کننده ایرانی با صداقت در این موضوع عمل میکنند، تصریح کرد: آمریکاییها قابل اعتماد نبوده و همیشه دوگانه و چندگانه حرف زدهاند و پیوسته ثابت میکنند که نمیشود به آنان اعتماد کرد.

وی عنوان کرد: به هر حال اگر آمریکا در این مذاکرات شیطنت نکند، مسئولان ما در چارچوب تصمیماتی که در کشور گرفته شده و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت ملت بزرگ ایران درباره این موضوع بحث میکنند و کسی با این موضوع مشکلی ندارد ولی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست و میبینید که بعد از هر مذاکره، موارد دیگری را مطرح میکند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مذاکره کنندگان کشورمان بر اساس تصمیمی که گرفته شده عمل میکنند تصریح کرد: هیئت ایرانی منافع کشور و مردم را در این مذاکرات باید مورد توجه قرار دهند که البته به طور حتم به آن توجه دارند.

آمریکا در هالیوود قهرمان است نه در دنیای واقعی

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره مطرح شدن گزینههای خیالی آمریکا، گزینه نظامی آمریکاییها را شبیه یک جوک و لطیفه برای ملت بزرگ ایران عنوان و تصریح کرد: دلیل یاوهگوییهای آمریکا این است که این کشور، همه دنیا را یک فضای مجازی و به نوعی دنیا را فضای هالیوودی میداند.

سردار آسودی عنوان کرد: در فیلمهای هالیوودی و در فضای مجازی آمریکا همواره خود را قهرمان به دنیا معرفی میکند و همه را از بین میبرد و قهرمان میشود، اما آمریکا نمیفهمد که جهان واقعی و عرصه واقعی با جهان مجازی و هالیوود بسیار متفاوت است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران این مهم را اشتباه استراتژیک آمریکا عنوان و خاطرنشان کرد: آمریکا در صحنه واقعی میبیند که در افغانستان هم شکست میخورد.

سردار آسودی با اشاره به شکست آمریکا در عراق و لبنان افزود: در دنیای واقعی آمریکا میبیند که در سوریه هم متحمل شکست شده است، این یک اشتباه استراتژیک آمریکا است که مانند فیلمهای هالیوودی خود را قهرمان دنیا میداند.

وی خطاب به مسئولان آمریکایی بیان کرد: بهتر است آمریکا یک مقدار سر عقل آمده و واقعیتها را آنطور که هست، ببیند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تمسخر گزینههای روی میز آمریکا از سوی ملت بزرگ ایران گفت: از طرفی این حرفهای یاوه و گزینه روی میز آنان برای مردم ما جک خوبی است.

سردار آسودی خاطرنشان کرد: مردم ما برای اینکه به آمریکائیها نشان دهند که مهمترین گزینه روی میز جمهوری اسلامی ایران، «ملت بزرگ ایران» است، با مشتهای گره کرده و عزمی راسخ در ۲۲ بهمن در سراسر کشور به خیابانها آمده و مشتهای خود را گره کرده و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

وی با بیان اینکه آمریکا در برابر ایران اسلامی همواره محکوم به شکست است، اظهار کرد: آمریکا به خوبی میداند که به هیچ عنوان نمیتواند علیه ایران اسلامی، با توجه بهتوان نظامی، نیروهای مسلح و حضور آگاهانه و شجاعانه رزمندگان و پاسداران و بسیجیان ولایی و جان بر کف جمهوری اسلامی ایران غلطی را انجام دهد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: خود آمریکا هم میداند که همواره در مقابل ایران محکوم به شکست بوده و روزی هم مجبور میشود که این گزینههای روی میز خود را بردارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار