سردار سرلشکر جعفری تاکید کرد

انقلاب اسلامی، طوفنده و با صدای رسا در حال گسترش در جهان است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وضعیت انقلاب اسلامی در خارج، بهتر از داخل است، گفت: انقلاب اسلامی، طوفنده و با صدای رسا در حال گسترش در جهان است.
کد خبر: ۱۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳ - 19February 2014

انقلاب اسلامی، طوفنده و با صدای رسا در حال گسترش در جهان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در افتتاحیه نشست دو روزه مسئولین حوزههای بسیج دانشجویی سراسر کشور که در محل سابق لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه وضعیت انقلاب اسلامی در خارج، بهتر از داخل است، گفت: انقلاب، طوفنده و با صدای رسا در حال گسترش در جهان است.

فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: دعوای خیابانی سال۸۸ بر سر موضوع انقلاب اسلامی بود.

جعفری افزود: اگر نگاه ما اسلامی نباشد، نگاه به انقلاب اسلامی میشود مانند نگاه به دیگر انقلابها.

وی ادامه داد: در دوران دوم خرداد، برخی با نفوذ در حاکمیت، بدنبال توقف انقلاب بودند که مشکل ما نیز با همین نگاه است.

فرمانده کل سپاه گفت: وقتی امریکا و استکبار در دیدگاه و نظر با مخالفین راه راستین انقلاب هماهنگ میشوند، یک تهدید جدی علیه انقلاب اسلامی است و همه مشکلات امنیتی و داخلی و سیاسی نیز از همین موضوع است.

جعفری خاطرنشان کرد: برخی چهره خودشان را به مردم نشان نمیدهند و کار خودشان را میکنند که این، همان نفاق است و مشکل ما این است که اینها با دشمنان خارجی گره خوردهاند.

وی افزود: انقلاب اسلامی تا الان بر آرمانهای سلبی مثل نفی و ایستادگی در برابر نظام سلطه و فشار اقتصادی، موفق بوده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحول در علوم انسانی علی رغم تاکیدات رهبری هنوز صورت نگرفته، گفت: این در حالیست که روز به روز هم مدرک دکتری میدهیم. دانشجویان علوم انسانی باید با مبانی دینی در این علوم آشنا شوند.

جعفری خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: امیدی به نسل قبلی نداشته باشید چراکه آنان یا مسن شدهاند و یا آموزش دیده دانشگاههای خارج هستند که از حالت انقلابی خارج شدهاند.

وی با تاکید بر اینکه مبنای انقلابی بودن، گوش دادن به حرفهای ولی فقیه است، ادامه داد: مشکل ما با خیلی از انقلابیهای قبلی همین است که انقلابی بودهاند ولی انقلابی نماندند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز در همه کشور، از سخنانی که رهبری میفرمایند، عقب هستیم در خالی که همه فکر میکنند سخنان ایشان برای دیگران است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار