سردار اشتری:

ناجا بیش از 6 هزار مقر ثابت در سراسر کشور دارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا امروز بیش از 6 هزار مقر ثابت در قالب پاسگاه و کلانتری در سراسر کشور دارد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ - 09October 2016
ناجا بیش از 6 هزار مقر ثابت در سراسر کشور داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در همایش هم اندیشی و پاسداشت از برترین‌های مکنا و خیرین امنیت ساز اظهار داشت: ناجا امروز بیش از 6 هزار مقر ثابت در قالب پاسگاه و کلانتری دارد. ناجا همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، باید از نظر کمی و کیفی گسترش یابد و ما تلاش خود را در این رابطه انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی می‌تواند ارتقای امنیت را در پی داشته باشد، افزود: نیروی انتظامی به مثابه فرزندان ملت ایران هستند که مسئولیت مهم تامین امنیت را بر عهده دارند.

سردار اشتری عنوان کرد: طرح مکنا از سال‌های گذشته شروع شده و آثار مثبتی را در پی داشته است و ما مطمئن هستیم هرجایی که مردم و کمک‌های مردمی وارد شده است در آن عرصه شاهد رشد و پیشرفت و اثرگذاری بودیم، حوزه بهداشت، تعلیم و تربیت و نظامی برخی از این موارد است.
 
فرمانده ناجا با بیان اینکه هر جا که مردم حضور دارند، نیروی انتظامی نیز حاضر است، خاطرنشان کرد: از وزارت کشور و دستگاه‌های مربوطه خواستار کمک و تبیین چگونگی جذب کمک‌های مردمی به نیروی انتظامی را داریم.
 
در این مراسم توسط سردار اشتری و رحمانی فضلی وزیر کشور از خیرین امنیت ساز تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار