اخبار امنیتی سوریه؛

محتوای پیام کوتاه ارتش سوریه/ نبرد در حلب ادامه دارد

ارسال پیام کوتاه از سوی ارتش سوریه برای ساکنان و گروه‌های مسلح در شرق حلب و هلاکت یک سرکرده احرار الشام در غوطه شرقی دمشق از مهم‌ترین اخبار آن است.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ - 02October 2016
محتوای پیام کوتاه ارتش سوریه/تداوم نبرد در حلب

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، ارتش سوریه با ارسال پیام کوتاه برای ساکنان مناطق شرق حلب در شمال سوریه، ضمن تهدید تروریست‌ها از ساکنان خواست که از مناطق تحت کنترل تروریست‌ها فاصله بگیرند.

بر اساس گزارش رأی الیوم، در یکی از این پیام کوتاه‌ها آمده‌است: ای افراد مسلح مرد باشید و پشت غیرنظامیان (زنان، کودکان و سال‌خوردگان) مخفی نشوید. المحیسنی سرکرده «جیش الفتح» دروغگو و فریبکار است. ای افراد مسلح، المحیسنی تروریست و آدم نیرنگ باز و دروغگویی است. وی به همراه خانواده‌اش در مکان امن و آرام به سر می‌برد. هر که سلاح خود را بر زمین بگذارد و خود را تسلیم کند در امان خواهد بود.

ارتش سوریه در پیام خود خطاب به ساکنان حلب آورده است: ای ساکنان شرق حلب، تروریست‌های شیطان صفت از سلاح شیمیایی برای کشتن شما استفاده می‌کنند و به شما توصیه می‌شود از مراکز آن‌ها فاصله بگیرید.

ارتش سوریه به پیشروی در جبهه شرقی حلب پس از تسلط بر اردوگاه حندرات و تپه الکندی و منطقه بستان پاشا ادامه می‌دهد و درگیری‌های شدیدی در این مناطق در جریان است.

از غوطه شرقی هم خبر میرسد که ارتش سوریه «عبدالحمید عوض» سرکرده نظامی احرار الشام را در این منطقه از حومه دمشق به هلاکت رساندند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار