محمد بانکی :

موضوع "خدا" همیشه برای تماشاگران سینما جذاب بوده است

در صورتی که دولت از فیلم هایی که با موضوع خدا ساخته می شوند حمایت کند و برای تولید اینگونه فیلم ها به بخش خصوصی وام دهد تولید اینگونه فیلم ها رونق خواهد گرفت
کد خبر: ۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸ - 10July 2013

موضوع

محمد بانکی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: فیلم هایی که با موضوع خدا در سینمای ما ساخته شده همیشه با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده اند، حتی قبل ازانقلاب هم چند فیلم با موضوع خدا ساخته شد که تماشاگران استقبال بسیار خوبی از آن فیلم ها کردند.

وی افزود: "رنگ خدا" و "بچه های آسمان" فیلمهایی هستند که در زمان خود توانستند فروش خیلی خوبی داشته باشد و علاوه بر کسب موفقیت در ایران، اکران جهانی داشته باشد و در اکران جهانی خود هم با استقبال بسیار خوب تماشاگران مواجه شوند.

تهیه کننده فیلم " آخرین مهلت " تصریح کرد: فیلم " طلا و مس" که کارگردانی آن را آقای اسعدیان بر عهده داشتند فیلم بسیار خوبی بود که توانست ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند و فروش خوبی هم داشته باشد. البته باید توجه داشت که شهرداری همکاری های لازم را برای اکران "طلا و مس" انجام داد.

تهیه کننده فیلم " تهاجم " خاطرنشان کرد: متاسفانه ما برنامه ریزی بلند مدت برای سینما نداریم، یک دوره درمورد خدا فیلم می سازیم و نتیجه خوبی هم می گیریم اما بدون دلیل خاص تولید اینگونه فیلم ها را رها می کنیم و سراغ موضوعات دیگر می رویم.

تهیه کننده  فیلم " شاهین طلایی" اظهار داشت: امیدوارم که مسئولین همت کنند و هر چه زودتر سالن های سینمای ما را به سیستم دیجیتال تجهیز کنند وهمین طور تعداد سالن های سینما را افزایش دهند. تنها دراین صورت می توان امیدوار بود که سینما ازاین وضعیت بغرنج نجات پیدا کند.

محمد بانکی ادامه داد: در صورتی که دولت از فیلم هایی که با موضوع خدا ساخته می شوند حمایت کند و برای تولید اینگونه فیلم ها به بخش خصوصی وام دهد تولید اینگونه فیلم ها رونق خواهد گرفت و ما هرساله چند فیلم با این موضوع روی پرده سینما خواهیم داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار