فرمانده سپاه استان در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام گاوازنگ زنجان:

ایران هرگز تسلیم زورگویی‌ها و چپاولگری‌ها نمی‌شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رزمندگان دلیر اسلام در طول مدت هشت سال به دشمن فهماندند که ایران هرگز تسلیم زورگویی‌ها و چپاولگری‌ها نمی‌شود و آنان جز پذیرش شکست مفتضحانه راه دیگری ندارند.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ - 22September 2016

ایران هرگز تسلیم زورگویی‌ها و چپاولگری‌ها نمی‌شود

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در مراسم یادواره شهدا کارمند و غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام واقع در ارتفاعات گاوازنگ زنجان که با حضور کارمندان بسیجی برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان دلیر اسلام در طول مدت هشت سال به دشمن فهماندند که ایران هرگز تسلیم زورگویی ها و چپاولگری ها نمی شود و آنان جز پذیرش شکست مفتضحانه راه دیگری ندارند.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله از سوی استکبار جهانی توسط صدام جنایتکار بر ایران اسلامی تحمیل شد، گفت: این جنگ نابرابر حق مردم ایران نبود و در واقع تجاوزی ناجوانمردانه و ظالمانه بود تا ابرقدرت ها به اهداف نامشروع خود دست یابند.

سردار کرمی با تاکید براینکه، تجاوز عراق از هوا، زمین و دریا به خاک ایران به دلیل اختلافات جغرافیایی و سیاسی نبود بلکه به خاطر پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی بود اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، ابر قدرت ها به فکر تقسیم ایران به پنج کشور ضعیف بودند و چون شرایط داخلی نامناسب ایران به نفع متجاوزان بود بنابراین آغازگر جنگ شدند تا نقشه های شوم خود را به مرحله اجرا بگذارند اما نیروهای مسلح و مقاومت ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) چنان درسی به آنان داد که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: در این جنگ نامشروع و نابرابر، ابرقدرت ها و بیش از 50 کشور از رژیم بعث صدام حمایت های بسیاری کردند اما تدبیر امام (ره) مبنی بر اعلام بسیج عمومی و حضور مردم در صحنه، باعث شد تا دشمنان در اشغال این کشور ناکام بمانند و جنگیدن حسین وار رزمندگان اسلام، اجازه نداد حتی ذره ای از خاک این سرزمین پهناور در دست آنان باقی بماند.

سردار کرمی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، بسیج جهان اسلام شکل گرفته است و مردم با حضور در صحنه اجازه ظلم و تعدی حکام جنایتکار را نمی دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها