به مناسبت هفته دفاع مقدس:

برپایی نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی تیپ 216 زرهی در زنجان

مدیر روابط عمومی تیپ 216 زرهی زنجان گفت: این نمایشگاه از روز چهارشنبه در جاده گاوازنگ زنجان دایر و تا ششم مهر جاری نیز برپا خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ - 22September 2016

برپایی نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی تیپ 216 زرهی در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مدیر روابط عمومی تیپ 216 زرهی زنجان، اظهار داشت: نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی این تیپ از 31 شهریور تا 6 مهرماه در نوبت صبح و بعدازظهر برای بازدید علاقه مندان دایر است.

سروان رضا جهانگیری با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 30 غرفه مختلف است، افزود: کارگاه نقاشی کودکان، خدمات اورژانس صحرایی، مرکز ارائه خدمات روانشناختی، ایستگاه صلواتی و ادوات نظامی ازجمله این غرفه ها هستند.

وی اظهار کرد: در غرفه خدمات اورژانس صحرایی، خدماتی چون ویزیت و مشاوره رایگان توسط پزشک، کنترل فشار خون، تست قند افراد بالای 40 سال و تعیین وزن ایده آل، به مراجعان و بازدیدکنندگان ارائه می شود.

جهانگیری هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی هرچه بیشتر مردم با تجهیزات و ادوات نظامی بکارگیری شده در دوران دفاع مقدس ذکر کرد و افزود: در این نمایشگاه ادوات نظامی همچون انواع تانک ها و نفربرها و سلاح هایی چون تیربار، ضد هوایی و خمپاره انداز در معرض دید عموم علاقه مندان گذاشته شده است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار