همزمان با هفته دفاع مقدس:

برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در زنجان با همکاری شهرداری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ - 22September 2016

برگزاری همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در زنجان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سید سعید صفوی اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس برنامههای مختلفی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت سی و ششمین سالروز هفته دفاع مقدس همایش پیادهروی بزرگ خانوادگی در زنجان برگزار میشود، تصریح کرد: این همایش از ساعت هفت صبح روز دوم مهر ماه سال جاری آغاز میشود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه این همایش از فلکه آزادگان آغاز میشود، ادامه داد: نقطه پایانی این برنامه سینما روباز گاوازنگ خواهد بود.

صفوی با بیان اینکه محل ثبتنام علاقهمندان برای شرکت در این همایش تربیتبدنی همه ادارات و پایگاههای بسیج دستگاهها است، خاطرنشان کرد: علاقهمندان میتوانند برای ثبتنام به سه راه امجدیه ـ کانون فرهنگی و ورزشی امجدیه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه برای شرکتکنندگان در همایش پیادهروی بزرگ خانوادگی هدایای مختلفی در نظر گرفته شده است، افزود: 100 جایزه نقدی و دوچرخه برای شرکتکنندگان این همایش در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه این همایش با همکاری دستگاههای مختلف برگزار میشود، افزود: شهرداری نیز در برگزاری این همایش حضوری فعال دارد.

صفوی از برگزاری جشن بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: این جشن ساعت 20 پنجشنبه یکم مهر ماه برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه این جشن در محل کارخانه کبریت سابق برگزار میشود، اضافه کرد: این جشن توسط شهرداری و شورای شهر زنجان برگزار میشود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به برگزاری نمایش، گریم کودک و نقاشی کودکان در جشن بازگشایی مدارس اعلام کرد: جوایز نفیسی نیز برای شرکتکنندگان در این جشن در نظر گرفته شده است.

صفوی با اشاره به فضاسازی شهری زنجان برای ایام بازگشایی مدارس عنوان کرد: بیشتر استندها و بنرهای شهری همزمان با مهر ماه به موضوع بازگشایی مدارس اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: این طرحها با عنوان مشترک «همشاگردی سلام» برای آمادهسازی بصری شهر برای ایام آغازین سال تحصیلی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار