همزمان با دویم روز هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح ۱۱۱ واحد مسکونی نیازمندان در ایلام

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، ۱۱۱ واحد مسکونی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ - 22September 2016

افتتاح ۱۱۱ واحد مسکونی نیازمندان در ایلام

به گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مراسم بهرهبرداری از این واحدهای مسکونی، اظهار داشت:  در سال جاری 631 واحد مسکونی نیازمندان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان ساخته و تحویل داده میشود.

وی، بابیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی 111 واحد به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهرهبرداری رسیده و با حضور مسئولان افتتاح میشود، تصریح کرد: واحدهای مسکونی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، ابراز کرد: ساخت این تعداد واحد مسکونی بر اساس تفاهمنامه منعقدشده  با مشارکت و همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران در راستای خانهدار کردن نیازمندان و اقشار محروم روستایی فاقد مسکن انجام میشود.

سردار حسینی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار داشت: ساخت این تعداد واحد مسکونی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و توجه به اقشار محروم جامعه است که بسیج سازندگی در تحقق این شعار در سال جاری با اجرای طرحهای محرومیتزدایی در مناطق روستایی و محروم نقش مهمی ایفا میکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  157 طرح عمرانی و محرومیتزدایی در سطح استان شامل ساخت مساجد در مناطق محروم و لایروبی نهرها، جادهسازی، احداث خانه عالم و احداث سرویسهای بهداشتی برای محرومان، ساخت پایگاههای مقاومت در طول هفته دفاع مقدس سال جاری نیز به بهرهبرداری میرسد.

گفتنی است، این مراسم در شهرستان ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان، فرماندار ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار